Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

Pictures of a dragon // Sajro

2 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Man Nov 05, 2012 7:07 pm

Et smil skulle lige til at brede sig på hendes læber, da hun så det svagt drillende glimt, som gemte sig inde i hans blik. Nu skulle hun bare ikke miste det igen. Den Sarosh med det drillende glimt og den flirtende attitude var så meget bedre, end den Sarosh, hvor han bare opgav alt. ”Nej, jeg kunne aldrig drømme om at hentyde sådan noget. Man må jo ikke lyve,” hun blinkede til ham og sendte ham et drillende smil. Aldrig kunne hun finde på at sige, at hun ikke ville have noget med ham at gøre. For som hun havde sagt, så ville hun ikke lyve - ikke omkring dette i hvert fald.

Hun nikkede til ham og studerede hans mave en smule, ”altså, det må man sige.” Hun grinede bare over det, ”hvis du gik rundt sådan, ville du kunne score alle. Nogen kvinder er jo nemme at imponere.” Mange kvinder ville nok falde for det. Hun var nok også en del af dem, men på grund af sin stolthed ville hun ikke vise offentligt, at hun virkelig fandt sådan noget fantastisk. Hvis folk fik den opfattelse af, at hun var nem, så ville hun miste en del af sig selv.

Hun nikkede bare kort til ham, som svar, og lod derefter løsrive sig fra ham for at se den - i sammenligning med ham - uinteressante skål. Hun tog nogle langsomme bider. Sarosh var blevet mere tydelig i hans udstråling med, at han gerne ville have hende. Hun lagde stille hovedet på skrå og så bare på tallerknen med et vurderende blik. Men det var heller ikke så mærkeligt, det mærkeligste var nok, at hun fandt det dejligt. Tankerne summede rundt i hendes hoved, hvilket resulterede i, at hun kun havde nået at få taget meget få skefulde af sin yoghurt, før han kom ind igen, og da han gjorde det, var en skefuld lige på vej op imod hendes mund, men den blev hun nød til at sætte ned i skålen igen. De grågrønne øjne granskede synet af ham - og ærligtalt kunne de ikke finde noget kritisk at påpege. ”Altså… du bliver desværre nok nød til at tage bukser på, men…” hun lod blikket glide rundt på ham, hvor det endte med at holde øje med hans ansigt, ”… jeg vil da ikke have noget imod at male dig med mindre på,” hun sendte ham er drillende glimt.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Man Nov 05, 2012 7:46 pm

Inderst inde knyttede han næven med et triumferende smil på læberne. Han vidste ikke lige hvad det var der gjorde at han så gerne ville have hende, men hun var virkelig tiltrækkende måtte han altså sige, hendes dejlige personlighed og hendes gudeskønne krop, det var alt sammen meget tiltrækkende og han følte sig egentligt nem fordi han så nemt kunne lokkes til at ville have denne kvinde, men han var faktisk okay med det fordi hun var som hun var.

''Jamen det er da godt at vide... SÅ kommer jeg jo ikke til at kede mig i aften.''

Han grinede og smilede drillende til hende, som de sad der, og han kunne godt fornemme at hun var vild med hans mave, og han smilede bare lidt. Han vidste ikke hvor vild hun var med den, men han havde en fornemmelse af at han kunne lokke hende langt nemmere med den mave end hvis han ikke havde haft sådan en veltrænet mave. Han var faktisk ret sikker på det, men han sagde ikke noget om det.

''Altså du behøver ikke nøjes med at se når du gerne vil røre.''

Han blinkede til hende, og smilede drillende til hende, inden han rejste sig op for at gå i bad. Han kom tilbage og han kiggede på ehnde og han nød at mærke hendes øjne hvile på sig, mærke hvordan de betragtede hans krop, og han smilede over at hun var bedre til at holde øjenkontakt end han var. Han smilede og gik over imod hende.

''Så bukser for offentligheden... Og for dig? Ja der vil du vel helst bare fjerne til det er passende?''

Hans blik var drillende og han smilede sagte til hende. Han vidste ikke om hun havde bare lidt syndige tanker men han havde, og han havde slet ikke noget imod det hvis hun også havde... Han gik over foran hende og satte sig på bordet foran hende hvor han dog lige fjernede hendes tallerken. Han smilede stille til hende og havde det drillende glimt i øjet.

''Men når du vil det... Er det så planerne for dagen?''
Hans stemme var drillende og hans blik ligeså men et ændrede sig da han fortsatte og blev mere alvorligt...
''Dog de billeder skal du holde for dig selv...''
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Man Nov 05, 2012 8:35 pm

Hun grinede bare en smule over det og så på ham med et drillende glimt i øjet. ”Uanset, hvad du har i tankerne, så får vi sikkert nok at lave i aften.” Det var helt tydeligt, at han ville noget. Virkelig tydeligt.

”Jeg vil da meget gerne røre, tidspunktet skal bare være passende til det,” hun smilede bare drillende til ham. ”Kan jo ikke bare holde fast i dig hele tiden, hvis vi er ude i byen.” Alle personer ville sikkert stirre, hvis hun holdt om ham ude i dagen. ”Så desværre kan vi først gøre det, når vi er alene,” hun sendte ham et drillende smil og holdt blikket rettet imod ham, før han forsvandt i bad.

Hun trak vejret stille og roligt, da han kom tættere på ham. ”Så du mener ikke, at det jeg har på nu er passende? Så du mener altså, at jeg skal tage mere af?” Hun lod ham fjerne tallerkenen villigt og så bare på ham, mens han sad lige foran sig. Hendes blik var rettet imod hans øjne, men engang lod hun lige det kort glide ned, og lagde tydeligt mærke til, hvor lidt tøj han havde på.

Hun lod et tænksomt blik glide over hendes ansigt. ”Mhm…” hun holdt en kort pause, ”altså vi havde aftalt det andet, men det lyder også meget fristende at male dig nu her, dog mangler jeg mit malergrej,” hun smilede trist til ham. ”Og selvfølgelig skal jeg nok holde de billeder for mig selv - selvom størstedelen af kvinderne i landet, nok vil elske det billede, der ville komme ud af det.” hun smilede bare stille til ham, og kunne ikke lade være med at forestille sig, hvordan billedet ville se ud, inde i hovedet. Hun måtte indrømme, at hun intet imod det syn havde. ”Så… hvis jeg skal male dig lige nu, så skal du have noget malergrej og et staffeli,” hun smilede bare stille til ham.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Man Nov 05, 2012 8:48 pm

Han vidste godt at det nok var ret så tydeligt at han ville noget, så han håbede egentligt bare at det ikke var så tydeligt at hun fandt ham ulækker over det, men måske hun var så vant til det, at hun ikke ligefrem lagde voldsomt meget mærke til det. Han smilede bare drillende.

''Ja så må vi vel bare håbe at vi begge vil det samme?''

Han smilede og blinkede en smule drillende til hende. Han var så frisk på alt der kunne tænkes at laves med de to sammen, og han smilede bare mere drillende jo mere han tænkte over det, han kunne simpelthen ikke lade være med at gøre det. Han smilede stille til hende og grinede drillende til hende, over det med at hun godt ville røre men at de skulle være alene og han var da også enig med hende om det.

''Jamen vi er da alene lige nu...''

Han lænede sig lidt imod hende men rejste sig så for badets skyld som om han bare lige ville drille hende en smule også. Det kunne han ikke lade være med. Da han var tilbage kiggede han på hende, han havde ikke ment det som at han ikke fandt hende klædt passende, men at hun skulle fjerne hans tøj til hun fandt det passende...

''Jeg mente nu at når jeg var med dig... SÅ måtte du fjerne mit tøj til du fandt det passende... Men dig med mindre tøj, det har jeg intet imod.''

Han smilede drillende til hende. Han kiggede hende i øjnene mens hun talte om at de manglede malergrej men at hun ville elske det. Han smilede for sig selv, selvom det måske nok ville være lidt grænseeoverskridende at lade hende male ham nøgen. Han kiggede på hende, og nikkede lidt...

''Nå jamen så må vi vel afsted?''

Han rejste sig og gik ind og to et par underbukser og et par bukser på og kom så ud til hende igen.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 6:03 am

Hun nikkede bare stille til ham, ”Det må vi da, men jeg regner med, at du vil mere end mig, ” hun blinkede til ham og smilede drillende. ”Så jeg håber du er klar til at gå på kompromis med, hvad vi skal lave i aften,” Hendes blik faldt rundt i lokalet og hun smilede bare - ligesom altid. Det var hverken et fjoget eller et pinligt, men bare det smil… det fik hende til at virke sårbar. I hvert fald ifølge hende selv. Hvis Sarosh nogensinde så hende sammen med en anden person, så ville han nok undre sig over, hvor hendes smil blev af. Det kom forhåbentligt ikke til at ske.

”Ja, men der skal også være en optakt,” hun smilede bare drillende til ham og lod ham selv finde frem til, hvad hun mente med optakt. Hun havde trods alt ikke sagt at det var forspil eller andet, bare optakt. Men det kunne igen på samme måde ses, som en optakt. Hendes blik spærrede sig lidt op, da hun så ham rejse sig for at gå i bad.
”Ah,” hun nikkede stille, som bekræftelse af, at hun havde fattet, hvad han mente, ”jamen, så må du gerne fjerne alt,” hun smilede drillende til ham og håbede lidt, at han ville gøre det. Hvis han gjorde det så ville hun… hun prøvede at gribe ud efter sit kamera, som hun ofte havde ved siden af sig, men forgæves. Hun måtte opgive sin drøm om at få det dokumenterede, men… måske kunne hun godt få ham til at være nøgen model. Det ville blive fantastisk. Men alligevel ville der intet være i det, hvis det ikke måtte blive udstillet. Og dog ville hun nok få det sjovt med at male det.

”Ja, desværre.. Men er der mulighed for sådan et potræt, når vi kommer tilbage?” Hun så forhåbningsfuld på ham og smilede drillende.

Hendes blik fulgte ham, og da han kom tilbage, så gjorde hun tegn til, at hun ville gå hen at klæde om. Hun rejste sig og gik ind imod værelset.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 6:48 am

''Hmmm det vil jeg nok... JEg kan sagtens gå på kompromi når det er med dig... Hellere lidt end intet.''

Han smilede stille, og han nød hvordan de snakkede sammen. HAn var rigtigt glad for det de lavede sammen, og han smilede bare stille mens han betragtede hendes smukke smil, så hans blik sad en smule fast på hendes læber selvom det ikke var ment som nogen hentydning, som det havde været aftenen før.

''En optakt siger du? Du kan saggtens få en optakt lige her.''

Hans blik var stille og drillende som han sagde det og for at fortsætte hans drillende humør og væremåde, lagde han en hånd på hendes lår og kyssede hende blidt på halsen og smilede så bare drillende til hende for at hun både forstod han mente noget med det og at han ikke gjorde.

''Jamen du får så lov til at tage det hele af mig i aften... Så du kan få dit maleri.''

Han blinkede og regnede nu denne del af samtalen for slut han kiggede stille på hende som hun spurgte direkte om om hun kunne få lov til at male sådan et portræt af ham og han svarede bare selv med et forslag dog ikke noget han absolut ville have hende til bare for at se hendes reaktion...

''Hmmm... jo det er så okay hvis du maler nøgen?''

Han blinkede drillende til hende og håbede ikke hun blev sur og hans smil og blink var også en hentydning til at hun ikke skulle gøre det hvis hun ikke var vild med ideen, da han ikke ville have hende til at gøre noget hun ikke ville kunne lide at gøre...

Han rejste sig med hende og gjorde an til at følge med hende, med et drillende glimt i øjet.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 7:21 am

Hun grinede kort over hans ord. Over at han var så medgørlig, når det var hende. Men selvom han var dette vidste hun ikke, hvor meget han faktisk mente med noget af det. Selvfølgelig mente han det, men hvor meget kunne han lide hende? Hendes blik hvilede på ham, og hun mærkede, at det ikke var hendes øjne, han fandt interessante, dog heller ikke hendes former, men hendes læber. Kun kom med en næsten lydløs tænkende lyd. Han kunne da umuligt være forelsket. Men han virkede ikke, som en, der alligevel gjorde alt dette med en, han skulle have boende så længe.

Kysset tog næsten pusten ud af hende. Det kom, som et chok, da hun ikke ligefrem havde regnet med, at han ville gøre noget med det. Han hånd brændte på hendes ben, og helt uforklarligt lagde hun sin hånd på hans kind. Hun trak sit eget hoved hen imod hans, kyssede ham på kinden, før hun igen trak sig væk. Hånden blev endnu langsommere trukket væk end hendes hoved og først, da hun havde trukket sig helt væk, så hun på ham, og det gik op for hende, at hun havde haft den reaktion. Hun sendte ham et uskyldigt smil, og så bare på ham. Ingen ord røg over hendes mund. Hun sad bare og så på ham.

”Hvad mener du med det?” Hun så bare på ham og kunne ikke rigtig få hans ord til at give mening.

Et smil gled over hendes læber, da han sagde det første, men det forvandlede sig mere til et grin. ”Altså, det er ikke meningen, at du skal være ophidset, når jeg tegner dig,” hun grinede bare over hans svar. ”Så tror du det vil være godt, hvis jeg også står nøgen?” Det var ikke fordi tanken var forfærdelig, måske lidt mærkelig, da hun ikke selv skulle males, men hun havde prøvet værre før end at stå i et hus og male uden tøj på.

Roligt stoppede hun op, da hun så ham følge efter. ”Har du tænkt dig at se mig klæde om og lægge make-up?” Hun så bare på ham med et smil. Egentlig havde hun intet imod det. Det var ikke ligefrem fordi hun havde noget at skule med den måde, hun valgte tøj på. Bare han blev godt tilfreds med hende påklædning, så var hun glad.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 7:37 am

Han vidste ikke hvad han var helt præcist. Han var måske en smule forelsket i hende men han var ikke sikker. men han var sikker på at han næsten ville tillade ehnde at gøre alt så¨længe hun ikke gjorde noget der var direkte ondt imod ham. Han smilede lidt for sig selv som de sad der og han smilede endnu mere da hun kyssede ham på kinden og hurtigt og helt uden tegn på det kyssede han hende meget, meget, blidt på hende læber og meget meget kort, men han gjorde det og han forventede halvvejs at hun gav ham en lussing for at have gjort det.

''Jeg mener at du kan når du vil male mig, få lov til at tage alt tøjet af mig.''

Han blinkede til hende og han sprang bare hurtigt videre til dette emne hurtigt fordi han var nervøs for hendes reaktion overfor at han faktisk havde ladet deres læber mødes for en kort stund, han havde bare haft lyst til det og han havde bare følt det som værende rigtigt fra hans side af, men nu var han usikker.

''Jeg troede du kunne lide det maskuline og mandige?''

Han svarede hende drillende tilbage med et spørgsmål hvor hendes svar på det faktisk kunne bruges som det svar han skulle svare med på hendes spørgsmål på om det var smart at hun var nøgen. Han fulgte bare efter hende da hun begyndte at gå og han ville det faktisk gerne...

''Hmmm... ja det havde jeg da... Specielt hvis du klæder af, lægger make up og slutter af med at klæde på igen.''

Han blinkede til hende og gik bare med hende ind på værelset men han kom lige med en kommentar under vejs, fordi han havde noget mere han gerne ville sige til det...

''Om ikke andet er det da mere interessant at snakke med dig end at sidde alene tilbage i stuen?''
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 8:38 am

Hun stivnede kort, da hans læber berørte hende. Det var ikke, som hun havde regnet med. Han virkede næsten nervøs for, hvordan hun skulle reagere. Hun smilede bare, som svar på det. Faktisk nåede hun ikke rigtig at reagere, før han sagde noget. Og bare det, han sagde, fik hende til at smile endnu mere. Problemet med dette nye billede var bare, at hun ikke kunne male både ham og dragen, og ham alene. Hun skulle vælge - og lige nu lød det sidste billede mest tiltrækkende.

Hun lyttede til hans næste ord, som kom for hurtigt, som om han var bange for hendes reaktion. Hun lagde sin hånd på hans kind og kæbe, hvor hun førte hans hoved en smule ind imod hende. Hun lænede sig ind imod hans øre. ”Hvorfor tror du, jeg er her?” Hviskede hun roligt ind i hans øre,”Men desværre passer det stadig ikke på et maleri” Langsomt trak hun sig væk. På vejen kyssede hun ham meget kort og blidt på hans læber, men dog uden at regne med, at han kyssede hende bagefter. Det var ikke fordi, hun ikke ville have det, hun fandt bare ikke tidspunktet rigtig. Hun havde ikke så meget tøj på, og alt kunne være meget bedre - hvis det altså stod til hende. Og i øvrig var det en smule tidligt at begynde.

”Ah.. Det er bare ikke sådan, jeg plejer at gøre det,” sagde hun og anlagde en trist mine. Hun fortsatte bare ind i værelset, og undlod at svare på det han sagde, da han bare havde ret. Tasken blev sat op på sengen og en sød sommerkjole i en flot rød farve, blev taget op. Hurtigt klædte hun af med ryggen til ham, så hun kun stod i trusser. Hun lynede kjolen ned og trak den på, hvorefter hun så sig over hovedet og hen på Sarosh. ”Vil du lyne op?”
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 8:55 am

Han havde været meget nervøs for hvordan hun ville reagere men han vidste ikke lige hvad han skulle forvente af hende men han var glad for at hun ikke var blevet sur på ham, over at han havde gjort det. Han havde bare haft lyst til det. Det var virkeligt rart at opleve at hun faktisk havde tilladt ham det. Han var rigtigt glad for det, og hvis han fik valget af billeder hun skulle male ville han nok også vælge at han gerne ville have det sidste motiv frem for at skulle posere nøgen i naturen...
’’Hmm... Ja jeg kan jo nu regne ud hvorfor... Så er du virkelig vild med det...’’

Han smilede drillende til hende, mens han lyttede til hende han nikkede blidt til hende over at hun mente at det bare ikke passede til det billede hun gerne ville male og han måtte se at det var sådan det blev og han var skam også helt okat med det, da han aldrig havde troet hun gik med til det. Han nikkede bare forstående og talte så ganske ganske stille for at hun forstod at han forstod...

’’Nå jamen så må jeg jo finde et andet tidspunkt hvor jeg kan få dig til at smide tøjet også.’’

Han smilede og blinkede drillende til hende da han virkeligt håbede på det. Han blev overrasket over at hun kyssede ham på læberne kort og han nåede da også kort at gengælde det, men så var hun jo videre og han fulgte videre efter ehnde ind på værelset...
’’Når det er dig lever jeg jo blot med hvad jeg kan få...’’

Han smilede stille og kiggede på hende trække sit tøj af, og han sikrede sig lige at hun ikke ville kunne se nogle buler på hans bukser, og han smilede bare da hun spurgte om han ville lyne hendes kjole op og han rejste sig op og gik hen til hende, hvor han meget meget angsomt lynede den, mens han nussede hende blidt på maven med den anden hånd... Han smilede stille og kyssede hende et par gange blidt på halsen...

Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 9:33 am

Hun grinede bare stille over det han sagde, da han havde ret. Hun var virkelig vild med hendes modsætning. Virkelig vild med, hvis folk kunne finde ud af at bruge deres krop, da kroppene så lignede et kunstværk. Og hvis det var noget, man kunne imponerer hende med, så var det kunst.

”Ja, det må du… hvis du kan,” hun smilede drillende til ham, som svar på, om han kunne finde et tidspunkt, hvor hun ville smide tøjet også. De ord, han sagde derefter på vej ind i rummet, valgte hun at ignorere. Det var altid bedst, hvis man spillede en smule kostbar.

Hun lukkede sine øjne, mens han lynende den op. Nød hans kærtegn, men så snart den var lynet helt op strøg hun elegant ud af hans favntag, vendte sig imod ham og lod en hånd kærtegne hans kind, mens hun gik over til sin make-up taske. Spejlet reflekterede hendes meget naturlige jeg. Hurtigt lagde hun en lys brun farve, som virkede naturlige. Han havde jo set hende uden make-up, og hun så også godt ud med en smule på, så det ville hun udnytte. I dag var det også kjolen, hun ville have i fokus på. Hun trak sin hestehale ud og så på sit hår. Det hang fladt ned om hendes hoved. Nogle spænder og en elestik fik det til at sidde i en løs knold, selvom det ikke var den første frisure, hun havde tænkt på, men hun manglede nogle ting til at krølle hende hår, som hun havde forestillet sig. Til sidst trådte hun et skridt tilbage og så på sig selv. Den røde kjole gik lidt op over knæene. Var stram oppe ved barmen, hvor den havde den lidt dybe V-udskæring. Den havde et klassik empire snit, da den under barmen stille og roligt blev mere vig. Der var to lag i kjolen. Inderst en høj rød i silke. Udenpå var et lag af gennemsigtig stof i en lidt mildere rød, så det var den inderste røde, der var synlig, men den yderste, der gav illustrationen. Efter at være blevet tilfreds med sit eget spejlbillede drejede hun sig rundt og så på Sarosh og spredte sine arme en smule ud, så han rigtig kunne se alt.

Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 9:48 am

Han smilede stille og nød hvordan hun elskede at drille ham, og så det faktum at hun ikke havde sagt nej til at ville gøre noget ved ham, hvilket betød at han kunne muligvis stadig opnå det og det havde han lige godt også tænkt sig at forsøge med... han smilede bare drillende til hende, som hun sagde det med at han skulle prøve...

''Ja det kan jeg regne ud du ville nyde.''

Han stod ganske stille og langsomt og betragtede hende som hun stod foran ham og gjorde sig i stand. Han fulgte ikke rigtigt med men betragtede istedet bare hendes læber og hendes krop som så hamrende godt ud i den kjole... Han smilede og da hun spredte armene smilede han en smule skævt og drillende, og hurtigt og adræt, trådte han tæt på hende hvor han lagde sine hænder på hendes hofter... Han smilede stille og hans hænder gled en smule op af hendes krop... Mens han rykkede sit hoved ned og hviskede i hendes øre...

''Man får jo næsten lyst til at rive tøjet af dig...''


Han grinede bare og rykkede sig en smule bagud hvor han stjal et kys fra hendes læber denne gang holdt han det dog lidt længere, for at se om hun ville gengælde det eller om hun bare ville tillade det, imens nussede han stille hendes sider fordi han fandt det dejligt... Hans ene hånd gled dog om på hendes ryg... Sådan at denne hånd hvilede lige på bunden af hendes ryg, og han lænede sig så ned over hende så han tvang hende til at læne sig bagud, og stillede sig derved på en mere dominerende måde... hvor han blidt kyssede hende op af halsen, og slap hende så og trak sig tilbage...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 10:31 am

Et smil gled over hendes læber over hans ord, og det eneste hun kunne tænke på var en ting. ”Så du er så god?” Han bad selv om det, og han elskede det nok. Han havde gjort klart, at han ville gøre det meste for hende, så hun kunne ligeså godt spille med. Det var jo også det, hun selv havde lyst til at gøre.

Hans blik brændte sig ind i hende. Den her form for opmærksomhed var en, hun især nød. Før hun vidste af det lå hans hænder på hendes hofter, hvor de ikke ligefrem lå stille. Et smil røg over hendes læber, da han begyndte at hviske ind i hendes øre. Langsomt lod hun sine hænder glide om på hans ryg, hvor hun holdt blidt om ham. Hun gengældte hans kys. Hans hænder strøg ned over hendes ryg og hun kunne ikke lade være med at smile. Frivilligt lænede hun sit hoved en smule til siden og lod ham kysse hendes hals, som et tegn på underdanighed, men da han slap hende og trak sig væk fulgte hun bare med.

”Jeg må også indrømme, at det ikke ville være så smart at du ødelægger min kjole.” Hun trak på skulderen og så ned ad sig selv. ”Og i øvrigt er den også ligeså hurtig at age den af, som den er at rive af,” hun sendte ham et roligt blik, som om det, der skete lige før ikke var sket. Hun bevægede sig elegant hen til sin taske. En smule bøjede hun sig forover for at hente et par røde højhælede op ad tasken, før hun smuttede ud i gangen og tog dem på. Hun havde en trang til at komme hen væk herfra, ellers ville det nok ende galt. Især, hvis han gjorde sådan noget igen.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 10:43 am

''Det kan du få lov til at finde ud af senere.''

Han smilede og han nød dette at han kunne drille hende og blive drillet tilbage at de kunne være sådan her, og jo mere tid han var sammen med hende jo mere sikker blev han også i sin sag om at han måske havde forelsket sig i hende, men hvad med hende havde hun det samme i ham eller var han bare en tilfældig sød fyr for hende? Ja det var nogle gange trist at man ikke kunne læse tanker.

Han nød det at hun gengældte hans kys, og han nød at hun også kærtegnede hans krop lidt, og han smilede bare da han havde trukket sig væk og han grinede lidt over hendes ord om at det ville være synd at rive den i stykker og at den var lige så hurtig at tage af som ellers og han kom som forventet, nok, med en flabet komentar...

''Så jeg får altså en nem aften når det kommer til at fjerne dit tøj?''

Han sagde ikke noget om det der var sket lige før men man ville kunne se på ham at han havde været glad for det, da han smilede lidt bredere end tidligere, mens han stille kiggede på hende. Han håbede og regnede med at han nok ville kunne få lov til at opleve mere af den slags, og fordi det havde været så rart kom der en enkelt kommentar...

''Du er ret fantastisk...''

Han grinede stille og fulgte med hende ud i gangen hvor han også stille tog sko på. Da de begge havde fået deres sko og hun havde fået sit overtøj åbnede han døren og gjorde an til at lede hende uden for, og når de var ude ville han lede hende ud til porten hvor Fral ville vente så de kunne komme afsted til Taul.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 06, 2012 11:09 am

”Det vil jeg da glæde mig til,” hun smilede bare til ham og kunne ikke lade være med at glæde sig.

Hun mærkede dem fjerne sig fra hinanden. Mærkede, hvordan deres kroppe fjernede sig fra hinanden og følte sig en smule trist. Af en grund havde hun lyst til at tage fat i ham igen og kysse ham, men hun lod være. Hun vidste, at det ikke ville være godt for sig selv, hvis hun gjorde dette. ”Ja, hvis du da får lov til det, det er jo ikke sikkert,” hun smilede drillende til ham. Men hvis han fortsatte ville hun nok have lidt svært ved at sige nej.

Hun fik normalt kommentarer, men Sarosh var fantastisk til at give dem uanmeldt. I stedet for at svare ham sendte hun ham bare et fantastisk smil, som tak for det.

Hun tog sine sko på, hvorefter hun bare gik ud uden at tage en jakke på. Sollyset strømmede ind i hendes blik og fik hendes pupiller til at blive mindre. Hun så rundt på gaden og så en enkelt forbipasserende stirre på hende, før han gik videre. Hun drejede en enkelt gang rundt, hvor hun smilede glad ud for, at solen var fremme. Og faktisk kunne hun mærke, at dette ville blive en god dag. En dag, hvor hun kunne smutte hjem og finde nyt tøj og sit malergrej. Inde i hendes hoved begyndte hun at gennemgå alle de ting, som hun skulle have med. Langsomt fulgte hun efter ham, mens hun gennemgik listen inde i hendes hoved - og den liste blev lang. Udover tøjet skulle hun også have maleri og en smule mere make-up. ”Du har plads til meget på Fral, ikke?” Hun så bare på ham og håbede inderligt, at han havde det - ellers så ville de få et pladsproblem.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Tirs Nov 06, 2012 11:34 am

Han smilede bare til hendes kommentar og tog ligesom at den samtale nu var ovre da der ikke var mere han lige havde brug for at sige i den sammenhæng. Han var ikke helt sikker længer om hun bare var blevet gjort varm, og det havde han på fornemmelsen så han måtte nok hellere holde hende varm, da man jo sagde at man skulle smede mens jernet var varmt. Han smilede for sig selv...

''Jeg skal nok få lov til det... Jeg vil ihvertfald gøre alt for det når du er så fantastisk...''

Han smilede drillende og blinkede til hende imens han stille fik hende ført ud gennem døren og ud i byen. Han gjorde ikke så megt der som de gik, men han kunne ikke lade være med da de havde gået et stykke tid at gå en smule tættere på hende, og om ikke andet markere overfor andre at lige nu var hun altså med ham... Selvom hun jo egentligt kunne rende med hvem hun ville da han ingen ret havde til at holde på hende...

''Plads ork jo... Man kunne sågar have en seng på ham...''

Han grinede lidt, og regnede ikke med at hendes garderobe og hvad hun ellers havde brug for fyldte meget mere end en seng gjorde. Han smilede til hende som de gik der og han lagde forsigtigt og stille en arm om livet på hende igen for at markere sig overfor andre mænd...

''Er du klar nok til det?''

Han smilede fordi da de nåede porten stod Fral og ventede på dem. HAn gik hen til sin drage og aede den kort på snuden Hvorefter han vinkede hende op, og klappede først foran sig og så bagved sig selv og trak på skuldrende...

''Hvor vil du sidde? Så du holder om mig, eller jeg holder om dig?''

Han kiggede på ehnde først alvorligt for at markere at han mente at der skulle holdes fast, men hans blik og hans smil blev så drillende da hans tanker stadig var syndige...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 2:06 am

Hun grinede bare stille over hans ord og over, at han ikke skjulte, hvad han håbede på. Hvis han dog ikke havde sagt det, så ville han nok have gjort det på et eller andet tidspunkt og så ville hun alligevel have fundet ud af det, så hellere have, at han ikke ligefrem gemte sig bag det. Ordene forblev i hendes mund, da hun tog den samtale som ovre.

Hendes skridt fulgte hans, og hun gik lydigt med ham igennem byen. Langsomt kom han tættere på hende, hvilket også resulterede i at lidt færre personer kiggede hen på dem. Eller det samme antal kiggede, deres øjne og blikke blev bare ændret en smule. Kvinderne virkede mere triste og hadefulde, mens mændene virkede til at fantasere om en fjern verden, som de aldrig ville leve i. De grågrønne øjne rettede sig op på Sarosh, da han svarede hende på hendes spørgsmål. ”Så det betyder, at jeg ikke kan have hele mit klædeskab med,” hun sukkede stille. Dette var rigtig nok og på en måde ærgrede det hende også lidt. Alt hendes tøj komplimenterede hende på en eller anden måde, og hvis hun skulle vælge nyt tøj hver dag, der skulle overgå det, hun havde haft på dagen før, så ville hun få meget at slæbe på. Og hvis hun oven i købet skulle have sine maleri sager med, så ville stakkels Fral få meget at slæbe på. Hun måtte tænke sig grundigt om, hvilket noget tøj, hun skulle have med. Et smil krydsede hendes læber, da hun mærkede hans arm omkring dig. Næsten alles blikke var ændret nu. Mænd, som ville ønske de var Sarosh, og kvinder, som ville ønske de var Amaranth. Faktisk var de næsten det perfekte par.

”Jeg er klar,” sagde un og så ham stige op på dragen. Deres, Sarosh og Frals, forhold var fantastisk. Hun elskede virkelig den måde de var sammen på, og hun elskede synet af begge. De mindede så meget om hinanden i visse punkter, dog med den drastiske forskel, at hun havde lyst til at være alene med Sarosh og ikke med Fral. For selvom Fral var fantastisk flot, så var hun alligevel en smule skræmt overfor dette store dyr - dog var det intet, hun havde lyst til at vise. I hvert fald ikke overfor Sarosh, så ville han nok bare se hende som svag. ”Mhm.. Jeg tænker, at du må have nemmere ved at styre, hvis jeg sidder bagerst,” hun smilede stille. ”Og så kan jeg få lov til at holde om dig,” hun fik på mystisk vis basket sig op på dragen og satte sig bagved ham, hvor hun startede med at have sine hænder ved hans side, hvor hun lod dem langsomt køre blidt henover hans mave, for til sidste at ende med at hvile ovenpå den. ”Skal vi af sted?”
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 2:20 am

Han havde godt lagt mærke til nogle af mændenes blikke til Amaranth, men det var jo egentligt også pågrund af disse blikke at han havde valgt ligesom at markere sig overfor dem... Markere sig som værende alfahannen... Måske han ikke var det, men hvad pokker han var ligeglad så længe ingen gjorde an til at lægge an på hende... Selvom hun sikkert ville elske at se ham blive jaloux, og halvvejs jage dem væk... han tænkte lidt over det, om han faktisk havde ret i at hun ville kunne lide det... Han havde slet ikke lagt mærke til de blik han selv fik af kvinder... Da det eneste kvindlige blik han havde haft kig på var hendes.

''Hvis du har mere end hvad der kan stables på toppen af en seng... Så nej så kan du ikke have det hele med... Men regner du da med at skulle blive så længe?''

Han så stille på hende som de nu gik der ham med armen om hende der villigt lod ham gøre det, og han var glad for det. Han smilede stille da de var nået hen til Fral, og inden han gjorde noget havde han en smule at kommentere til det med pakning.

''Men vi kan jo altid hente mere senere hen hvis det er nødvendigt.''

Han smilede til hende og da hun sagde han bedst kunne styre hvis hun holdt om ham nikkede han bare, og smilede så en smule drilsk da hun sagde at hun jo også kunne få lov til at holde om ham, og da han mærkede hendes små bløde feminine hænder glide om ham, sukkede han næsten lydløst, efterfulgt af at han lagde en hånd oven på hendes hænder, og med den anden tog han tøjlerne til Fral, og satte dragen i løb...

''Er det kun ved den slags her du er utålmodig smukke?''

Han drejede hovedet om imod hende og kyssede hende blidt på kinden og igen kort på hendes læber inden han igen vendte sig normalt om og kiggede hen over hovedet på Fral.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 4:55 am

Hendes blik hvilede kun få gange på ham, mens de gik rundt. Tankerne koncentrerede sig om, hvordan hun skulle opfører sig og den nærhed, som de havde fået efter, han havde lagt sin arm omkring hende. Kort havde hun lukket øjnene og følte sig næsten helt alene sammen med ham, hvilket hun sjældent gjorde i offentligheden. Blikke blev ofte rettet imod hende, hun var van til at være centrum, hvilket man også kunne se på hendes udstråling i det offentlige. Ryggen blev altid ret. Øjnene glødede med en ekstra speciel glans, og hun følte sig behageligt til mode.

Skuldrene blev løftet kort op, og hun rettede sit blik på ham. ”Nej.. måske ikke… det lyder jo ikke til, at du vil have, jeg skal blive for længe,” hun smilede drillende til ham og så fremad. ”Men skal have mange ting med, og det kan godt tage tid at male et billede. Især hvis jeg skal male begge de billede, jeg har i tankerne.” Hun så fremad igen og nikkede høfligt til et ældre par, som gik forbi dem.

De kom ud til Fral, og hun så hen på ham, da han snakkede igen. Et kort nik, ”ja…”

Hun mærkede hans hånd ovenpå sin. Og lukkede sin øjne, hvorefter hun kort tid lagde hovedet ind mod hans ryg. Nød blæsten, som begyndte at flyve rundt om hendes hals og mindede hende om hende opsatte hår. ”Hvad mener du dog med det?” Hun åbnede sine øjne og kiggede en smule ud til siden, hvilket gjorde, at han nemmere kunne kysse hende. ”Jeg vil nu mere mene, at det er dig, der er utålmodig,” hun grinede en smule, og lod sin ene hånd bevæge sig langsomt op og ned ad hans mave. For hver gang hånden havde vendt længere oppe på hans mave kørte den en smule længere ned end gangen før, hvor den så igen kørte en smule længere op. Dette resulterede i, at hun stoppede hendes hånd under hans navle længere nede end den anden hånd, som lå næsten lige ved siden af navlen.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 5:13 am

Han var egentligt fint tilfreds med det at hun fik meget opmærksomhed fordi det fik ham til at føle sig som noget særligt fordi hun faktisk valgte ham frem for at være sammen med en af de mange andre fyre de kom forbi som gik og kiggede på hende, eller det var jo kun nogle få af dem han havde lagt mærke til så han tænkte der sikkert var langt flere end blot dem der kiggede på hende, og han kunne stadig godt lide tanken.

''Må jeg så spørge den smukke frøken hvor hun dog har fået den tossede ide fra?''

Han smilede drillende til hende, men selv hans smil var drillende så var det jo sandt. Han ville gerne have hun blev længere, og jo mere tid de var sammen jo længere ville han egentligt gerne have hun blev fordi jo mere vild med hende blev han lige så langsomt så han håbede bare han kunne få hende til at falde for ham også, i sidste ende...

''Ja det skal du vel... Må jeg spørge har du overvejet at male et vægmaleri?''

Han kunne ikke lade være med at se det for sig og han tænkte at et maleri af ham og Fral ville gøre sig godt som et vægmaleri. Han smilede stille ved tanken og kiggede på hende for at se hvad hun sagde til hans måske ret så tossede ide. Han havde nydt det kys han havde givet hende, faktisk havde han nydt hvert eneste af dem...

''Jeg er da ikke utålmodig... Så havde jeg trukket tøjet af dig nu... Og det jeg mente var, sådan som du nyder at røre ved min krop...''

han smilede og blinkede drillende til hende inden de så igen begge sad ganske normalt, og han sukkede næsten lydløst over hendes hånd der gled op og ned af hans mave og han fandt det vildt rart, og fik bare lyst til at vende sig om og kysse hende igen... Han vidste jo at Fral godt kunne vejen så måske kunne han tillade sig det? Han tog chancen, og fik sig vendt rund imod hende og lagde armene om hende og så på hende smilende, inden han kyssede hende igen denne gang dog lidt dybere end han ellers havde...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 5:31 am

Hendes blik hæftede sig fast ved ham, og hun træk på skuldrene, ”Mhm… måske ville du bare ikke have mig og min skønhed i dit hus, da du var bange for at gøre noget dumt,” hun smilede bare drillende til ham. Vidste udmærket godt, at han ikke ville have hende ud af huset. Han ville måske snare have hende i huset så længe, som muligt, for det virkede som om, at jo længere de var sammen, jo mindre kunne han lade hende værre. I starten havde han i hvert fald ikke kommet med så mange drillende kommentarer, men nu… ja det var nærmest deres samtale at drille hinanden med disse kommentarer. Men hun ville ikke ligefrem klage over det.

”Et vægmaleri,” hun tænkte sig en smule om, ”hjemme ved dig?” Hun prøvede at forestille sig, hvordan det ville se ud med et stort bilede og for første gang i lang tid var hendes første tanke ikke et naturbillede, men et billede af Sarosh. Et stort billede af Sarosh og Fral - måske. Hun smilede stille over tanken, selvom hun vidste, at hun tænkte væggen alt for stor i forhold til, hvad det skulle være, hvis det skulle være et sted.

Et grin fløj over hendes læber over hans kommentar, ”ja, det kan jeg godt forestille mig.” Hun smilede bare over hans kommentar, ”Har jeg nogensinde gjort udtryk for, at jeg ville holde mine fingre for mig selv?” svarede hun ham bare. Han havde sagt, at hun måtte røre, at det ville hun, nu havde han jo sagt det. Hun fik et mindre chok, da han vendte sig rundt og ned på hende. Hun smilede til ham og hold bare fortsat om ham, mens hun lod sin hånd kærtegne hans ryg blidt. Med lukkede øjne gengældte hun hans kys og holdt ham tæt ind til sig. Begge hænder faldt ned imod hans lænd, hvor hun stadig trak ham en smule ind til sig.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 5:44 am

''den eneste grund til at jeg vil have dig ud er grundet frygten for at skade dig...''

Han smilede venligt til hende og varmt. Han mente det, han ville virkeligt ikke skade hende. Han kunne jo lide hende og hvem ved deres fulde fem ville have lyst til at skade nogen de holdt af? det gav jo ikke nogen mening overhovedet. Han smilede bare stille og var meget glad for at være afsted der sammen med hende...

''Jeg tænkte, at jeg kunne lave en flytbar væg du kunne male det på? Så du også kunne få lov til at udstille det?''

Han smilede sagte han tænkte at det var en bedre ide end blot at lade hende male det i hans hus, også fordi han havde faktisk ikke lyst til at virke så selvglad at have en hel væg der var prydet med et kæmpe maleri af ham og hans drage... Det var bare ikke ligefrem hans stil, men så alligevel måske i hans rum?

''men du ville måske kunne lide det?''

Han smilede drillende til hende, et lille drillende smil, med et svagt lokkende glimt i øjet, men det hele forsvandt hurtigt igen da han talte til hende om hendes trang til at røre ham.

''Nej du har faktisk nærmere gjort hentydinger til at du gerne ville pille...''

han grinede og blinkede drillende til hende mens han vendte sig om. Han mærkede hvordan hun holdt om ham da han kyssede hende og hvordan hun holdt han ind imod hende, og hans ene hånd gled ned langs hendes ryg og lagde sig midt på hendes ryg og holdt hende tæt mens den anden gled op til hendes nakke og baghoved, hvor han holdt hendes hoved imod hans og han holdt bare kysset mens han lod det blive dybere og mere lidenskabeligt...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 7:57 am

”Men der er da først nogle dage til fuldmåne, og jeg skal nok være stille, når jeg lister ud efter dig,” hun smilede stort og drillende til ham. Faktisk håbede hun på, at han ikke ville tro, at hun ville gøre det, da han så ikke ville bekymre sig om det, men det virkede så fristene at se ham i Varulve form. En varulv med vinger, det var et syn, hun gerne ville se!

Hans ord lød først mærkelige. Derefter mere normale og til sidst kunne hun godt se idéen en smule, bortset fra, hun ikke vidste, hvordan man skulle lave en flytbar væg, og at det nok ikke passede til hendes kunst at male på væg. Hendes kunst - hvis hun selv skulle sige det - mere sart. På trods af at hun havde malet flere nøgenportrætter, som man nok ikke kunne kalde sart. ”Måske… jeg vil tænke over det. Jeg skal nok bare finde på noget nyt at prøve at male,”

”Ja da!” Sagde hun med et stort smil på læben,” når det er dig, så vil jeg da altid pille,” svarede hun bare igen drillende. Hun blev holdt ind imod ham, mens hun stadig hold ham ind imod sig. Kysset blev gengældt med samme kraft, som han kyssede hende. Hun bøjede sit hoved medgørende bagover. Den ene hånd fjernede sig fra hans ryg og lagde sig op på hans kind, hvor hun langsomt gjorde tegn til, at han skulle stoppe. Stille stoppede hun kysset selv, dog beholdte hun sit hoved lige ud foran hans. ”Du burde holde øje med, hvor Fral tager os hen. Ellers ender vi aldrig hjemme ved mig,” hun smilede kort, før hun igen kyssede ham blidt på læben. Løsnede grebet om hans ryg, hvorefter hun lagde den anden hånd om på hans kind. En sidste gang lod hun blidt sine læber strejfe hans. Ikke mere end en kort bevægelse, før hun holdt sit hoved få cm væk fra hans og så på ham. ”Og jeg tror heller ikke, det ville være så godt, hvis folk ser os sådan.”
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 8:15 am

''Nå jamen så ses vi vel derude? Når jeg fanger din skønne duft?''

han smilede drillende til hende, og han vidste at han ville kunne fange hendes duft når han var som varulv, så det ville være farligt for hende at begive sig efter hende, det var der ingen tvivl om fra hans side ihvertfald. Han kiggede bare på hende, og nikkede til det med at hun blot sagde måske til at lave et væg maleri. Han havde ikke regnet med det helt men et måske var godt ifølge ham.

''Det er så okay.''

Han smilede blidt og drillende til hende over det hun sagde med at pille ved ham...

''Hmmm... Så må du jo bevise du er god nok til at jeg tillader det.''

Han smilede drillende til hende, som han sagde det og han håbede lidt hun ville tage den halv udfordring op han nu lige havde givet hende fordi det kunne nok gå hen og blive ret så sjovt og måske også rart for ham.

Han nød kysset og han nød hvordan hun også gav efter i det, hvordan hun blev helt medgørelig og næsten virkede som modelervoks i hans arme da han kyssede hende, hvordan man kunne mærke hendes feminine sider skinne så kraftigt i kontrast til hans maskulinitet han elskede det...

''Fral har helt styr på det... han stopper lige uden for porten.''

Han smilede og lod sig bare vende tilbage til hendes læber og kyssede dem igen. Han havde ikke grund og eller lyst til at stoppe kysset men han lod ehnde dog afbryde det igen, men han blev bare siddende og kiggede stille på hende... Kunne hun ikke lide at folk så hende sådan med en fyr...

''Er du bange for at hvis du virker til at være med en fyr, at du så får mindre opmærksomhed?''

Han stjal hurtigt endnu et kys fra hendes læber lige inden Fral stoppede uden for porten, og han hoppede ned og greb hendes hånd og gjorde an til at hun skulle følge med ned.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 8:37 am

”Ja da,” sagde hun bare. Dog havde hun ikke ligefrem tænkt det, at han ville opdage hende. Tankerne i hendes hoved havde bare koncentreret sig om hans udseende i varulveform i stedet for at tænke på, hvilke fordele han ville have i den form. Måske burde hun overveje en ekstra gang, om hun faktisk skulle ud. Varulve havde givet hende dårlige minder, faktisk meget dårlige minder, men alligevel ville hun så gerne se, hvordan han så ud i den form. Se, hvordan han så ud, når han ikke var menneske.

Hun nikkede bare kort, og regnede med, at snakken om vægmaleriet var afsluttet nu. Ideen havde været god, men hun skulle overveje det.

”Ah, så du vil have, at jeg skal kæmpe for dig?” Hun sendte ham et drillende smil, ”tror du virkelig, at jeg behøver at kæmpe for, at jeg må gøre det?” Faktisk regnede hun med, at han ville falde hovedkluns, hvis hun gerne ville. Han virkede i hvert fald ikke til at ville sige nej, men alle kunne jo ændre sig og ville have, at folk kæmpede. Dog håbede hun ikke, at han ville gøre det sådan, da hun ærligtalt foretrak, at det var hende, der var den eftertragtede. Det gav hende mest opmærksomhed. Flest gaver og andet, som mange af hendes beundrer plejede at give hende. Dog regnede hun ikke med, at Sarosh var sådan en person, som ville gøre sådan noget. Hun krævede det heller ikke af ham.

Hun nikkede kort til hans svar, men nåede ikke mere, før de kyssede igen. Det havde været forfærdeligt at afbryde kysset, men alligevel lod hun sine hænder glide langsomt ned fra hans ansigt, at lagde dem lige foran hende på hans lår. ”Jeg har intet imod at blive set med en fyr, men… alt er anderledes, når jeg er hjemme ved mig selv,” hun smilede bare til ham. Mærkede hans læber imod sine, før hun tog hans hånd og hoppede ned fra Fral. ”Jeg skal nok føre an. ”

Roligt gik hun ind imellem Tauls små gader. De kom forbi et lille tøj, hvor en fiskestank ramte dem, dog var det intet, der generede hende, da hun var blevet så van til dem. Hun hilste glædeligt på mange af de folk, som hun gik forbi, mens hun manøvrede sig forbi boderne ved strædet og drejede ind til siden, hvor havet kom til syne. Et smil strøg over hende læber, så hun så have. Det hav, som hun elskede. De kom tættere på havnen, og lige før de kom ud på den store gade stoppede hun foran en dør, som hun stille åbnede. Indenfor var der en trappeopgang. Hurtigt gik hun hen en potteplante, hvor en enkelt lille pink blomst stod og blomstrede, hun aede kort et af dens blade, hvorefter hun fjernede en lille sten og fiskede en nøgle frem.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 7 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum