Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

Pictures of a dragon // Sajro

2 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 8:50 am

Han nikkede og antog at den samtale nu også var ovre det ville ihvertfald være det der gav mest mening hvis han selv skulle sige det omkring emnet, men hvem vidste om hun havde mere...

''Om jeg vil have du skal kæmpe? næhh... Vil bare gerne have det bedste.''

Han smilede drillende til hende, og han havbde nydt hendes kys hendes læber og hendes krop imod hans. Han havde nydt det hele helt forfærdeligt meget og det at hun afbrød kysset havde faktisk været utroligt ubehageligt for ham men han havde ikke sagt noget til hende om det. Han ville jo ikke virke svag...

''Nååå... Du har måske en kæreste du har holdt skjult? Du må heller fortælle hvem han er så jeg kan fjerne ham...''

Han grinede og blinkede drillende til hende. Han ville nok ikke gøre det, men han regnede jo heller ikke med at hun havde nogen kæreste da han huskede at hun havde sagt noget med at hun ikke havde nogen kæreste. Han smilede stille og kyssede hende kort da de var nede af Fral...

Han fulgte med hende, og holdt sig lidt for næsen med sin arm fordi han havde lidt mere sarte sanser grundet han var varulv. Men det var noget han havde lært at leve med. Han gik bare med hende ind i opgangen, og smilede stille. Da de var kommet ind og hun til sidst havde lukket ham ind i hendes lejlighed smilede han stille og kiggede rundt...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 9:09 am

Hun så på ham, og nikkede en gang. ”Så du siger, at jeg ikke er den bedste?” Sagde hun drillende. Godt nok vidste hun, at det ikke var det, han sagde, men hun skulle lige mobbe ham lidt med det.

Faktisk håbede hun ikke, at Sarosh havde taget det afsluttede kys for dårligt, men hun havde bare noget imod at kysse ved sin egen by. Dog var det godt nok anderledes at kysse ovenpå en drage, det måtte hun give ham: At tænke nyt.

”Nah, jeg har - som jeg også mindes, jeg har sagt - ikke behov for en kæreste lige nu,” hun smilede blinkende til ham, og så bare ligeud, ”men jeg skal nok sige, hvis v støder på en eks.” Hun mærkede hans læber imod hendes, da de var hoppet ned, og hun kunne ikke lade være med at spekulerer over, om han var blevet helt forelsket i hende, eller om han bare behandlede alle kvinder sådan.

Hun smuttede bare op ad trapperne og fortsatte helt oppe på øverste etage - efter hun havde taget nøglen fra potteplanten. Hun låste stille og roligt op og låste dem ind i den store lejlighed. Der var en stor gang, hvor der var fire døre ved, som gik ud til forskellige rum. To af dørene var dobbeltdøre, hvor selve døren var taget af hængsler, så man kunne se ind til de to rum. De to andre rum havde ganske normale trædøre på. Hun bandt sine sko op og trådte lidt længere ind i lejligheden, hvor hun lagde nøglen på et lille træbord ved siden af bordet og tog en anden nøgle op. ”Jeg skal lige ned at hente posten,” sagde hun og smuttede ud af døren med det samme igen, hvor hun lod døren stå åben.

Til den første dør på venstre hånd havde en af dobbeltdørene været (hvor den nu var taget ned). Inde i det rum var et køkken. Stilet, men stadig lidt gammeldags. Gulvet var af træ, som var lidt lysere end skabene. I det sidste lokale på venstre hånd var badeværelset med et stort badekar, brusebad og det andet klassiske. Indretning. Nogle enkelte bh’er og trusser hang til tørre på et stativ, som var sat ind i væggen, som var nemt og praktisk at slå ud og ind. På den anden side var det første rum en lukket dør. Inde i lokalet var der en stor dobbeltseng uden særlig meget andet end en dør, hvor hendes store walk-in closet var. Rundt omkring på værelset hang nogle billeder og et stort spejl fyldte næsten den ene væg, hvor man kunne se sengen også. Den sidste dør førte ind til det største lokale, som var stuen. Den var lys, stadig i samme lyse træ og med en fantastisk udsigt ned til havnen. Udenfor var der en altan, hvor der stod et bord og to stole i klassisk sort metal med et tøseflet. Sofaen var i en lys farve, og ovre i det ene hjørne stod en pejs. Hvis man syntes, der manglede noget, så havde man ret, for ude i gangen var der et loftrum, hvor man kunne trække trappen ned og op (hvor den var skjult når den var oppe), deroppe befandt atelieret med en endnu større altan end den ud fra stuen.

Amaranth kom hurtigt op igen i lejligheden, smed nøglen på samme bord og smækkede døren efter sig, hvorefter hun gik ind i sofaen og smed sig og åbnede sine breve.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 9:24 am

''Nej jeg siger at du skal bevise at du er den bedste.''

Han blinkede drillende til hende. Han havde stadig en lille forhåbning om at hun ville tage imod udfordringen og bevise overfor ham at hun var den bedste og at hun kunne lokke en mand, det var faktisk det han gerne ville have hende til, men han overlevede nok hvis hun ikke gjorde det.

''Det er jeg næsten glad for at høre.''

Han smilede stille og drillende til hende, grunden til at han kun var næsten glad for det var at han jo godt kunne tænke sig at være hendes kæreste, så derfor var det jo ikke super godt at hun ikke havde brug for en kæreste lige nu. Han smilede bare stille for sig selv da de var kommet op, og han nikkede bare til hende over at hun skulle hente post.

Han gik stille rundt og kiggede i alle rummene, og specielt kiggede han på hendes soveværelse, og en af hans første tanker var hvordan han kunne lokke hende med derind? Så han kunne ja så han kunne forsøge sig med det han jo nu havde lyst til, men han ville jo helst heller ikke virke som for meget. Han hørte hun kom op igen og han gik ind og satte sig i sofaen og smilede venligt til hende. Og en smule drillende... Da hun var færdig med brevene kiggede han på hende, og lænede sig ned over hende og kyssede hende op af halsen og fangede derefter hendes læber i endnu et kys... Inden han smilede stille og drilsk til hende... Og blidt lagde han sig ned over hende... SÅ hun kunne lade sig ligge ned eller stoppe ham uden det ville virke som om hun skulle kæmpe...
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Ons Nov 07, 2012 9:44 am

”Så er problemet bare, at jeg ikke beviser sådan noget,” hun trak på skulderen, for på dette punkt vidste hun, at hun var den bedste - hun havde endnu ikke mødt nogen, der sagde hende imod.

Hun rynkede kort øjenbrynene, ”Hvad mener du med det ’næsten’?” hendes blik hvilede på ham, og hun kunne ikke se, hvordan det ikke skulle være godt at høre. PÅ en måde syntes hun, det kunne være sjovt, hvis hun faktisk mødte en af sine ekser, så kunne han se, hvem han var oppe imod. Hun smilede stille for sig selv over tanken, mens hun gik ned for at hente post.

Da hun sad inde i sofaen og læste sine breve igennem, stoppede hun op ved et bestemt brev, hun kiggede på den og drejede den lidt frem og tilbage, før hun så så på datoen, der stod inde i brevet. Til sidst endte hun med at lægge den til siden for at tjekke nogen af de andre breve, før hun til sidst lagde alle brevene på bordet foran sig. Hendes blik rettede sig imod Sarosh, og hun så på hans smil. Hun mærkede hans kys på hendes hals og hun lukkede øjnene og sukkede stille. Hun mærkede hans læber, før de forsvandt med det samme. Frivilligt lagde hun sig ned, men hun lod være med at gøre noget andet end det. Langsomt viklede hun sine arme rundt omkring ham og så op på ham. ”Burde jeg ikke vise dig rundt?” Spurgte hun, selvom hun havde på fornemmelsen, at han ville sige nej, og bare koncentrere sig om hende. Hans ’besættelse’ eller forelskelse var begyndt at tage til, hvilket hun tydeligt kunne mærke, men hun havde ikke tænkt sig at begynde på noget, han skulle være den der tog skridtene - dog også være parat til at blive afvist, hvis han gik for langt, så han måtte være til takke med det, hun ville give.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sajro Ons Nov 07, 2012 10:09 am

Han blev en smule chokeret over hendes reaktion, som om hun ikke længere fandt han drillende attitude morsom eller sjov. Eller som om hun bare slet ikke kunne lide ham mere eller hvad var der galt i det han havde sagt, men han skubbede det væk da han havde vigtigere ting at tænke på lige nu.

''Jeg kan vel ligeså godt være ærlig? Jeg er nok begyndt at falde lidt for dig smukke...''

han smilede sagte og så havde hun da noget hun kunne tænke på mens hun hentede hendes post. Han smilede stille da de lagde der i sofaen og han lod hende bare ligge armene om ham og han rystede på hovedet af hendes spørgsmål om hun ikke skulle vise ham rundt... Han kyssede hende lidenskabeligt, og meget meget forsigtigt lod han hendes læber skilles af hans tunge... Hvis hun da tillod ham det... Han ville holde om hende og holde deres læber imod hinanden med en hånd ved hendes nakke og bahoved, mens han ville støtte sin egen vægt med den anden arm så hun ikke blev mast under ham...

Han slap ganske stille og roligt kysset og så smilende på hende som han nu lagde halv inde over hende, og han havde et drillende glimt i øjet og et drilsk smil på læben, han fandt hende virkelig virkelig dejlig.

''Du er ret skøn at være sammen med.''

Han kyssede hende igen mens han lagde armene om hende og løftede hende op mens han rejste sig, og gik så ind imod hendes soveværelse hvor han ville lade sig dumpe ned på ryggen på hendes seng.

Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Amaranth Tirs Nov 13, 2012 7:06 am

Et smil røg over hendes læber, ”havde godt regnet ud, at du var meget tiltrukket af mig, men… at du ligefrem er ved at falde for mig?” Smilet forvandlede sig til et drillende smil. ”Og kun lidt,” hun så bare på ham, havde lyst til puffe blidt til ham, da hun nok måtte indrømme, hun havde set det komme. ”Dog ændrer det stadig ikke på mit ønske,” hun smilede bare sødt til ham og gik ned efter posten.

Hun lå stille på ryggen og så op på ham, før hun lukkede sine øjne. Nød hans kys og lod ham mere end frivilligt åbne sin mund med hans tunge, hvor hun begyndte at lege med hans tunge. Hendes hænder lå rundt om hans mave, hvor hun trak ham en smule ned imod ham for at vide, hvor hun havde ham hende. Et smile bredte sig over hendes læber, da han begyndte at snakke. Han var virkelig også rar at være sammen med, og hun måtte indrømme, at det var fantastisk ikke ligefrem at blive mast under en anden persons vægt, så stærk var hun ikke ligefrem.

”Den kompliment synes jeg, at jeg har hørt meget her på det sidste,” hun sendte ham et drillende smil og så bare på ham. Så ind i hans øjne og studerede dem grundigt, så hun næsten kunne dem udenad.

Hun mærkede sin krop blive løftet op, før hun opdagede at det skete. Automatisk viklede hun sine ben omkring hans krop og holdt sig oppe. Hendes blik hvilede på ham, og hun kyssede ham en enkelt gang kort på munden, mens han bar hende - højst sandsynligt ind til hendes værelse, alt andet ville undre hende meget. På grund af denne indskydelse lod hun være med at se sig over skulderen og holdt blikket under ham. Hun kunne genkende døren indefra hendes værelse, da de gik igennem dem. Langsomt løsnede hun sine ben fra ham og lod ham bestemme, hvorhen han selv ville ligge, men lod sig bare falde ned på sengen. Et glædens suk gled over hende, da hun fandt ud af, hvor meget hun faktisk havde savnet sin egen dejlige bløde seng.

Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Pictures of a dragon // Sajro - Page 8 Empty Sv: Pictures of a dragon // Sajro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum