Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
De tre første der skriver for et gratis emne! EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

De tre første der skriver for et gratis emne!

3 deltagere

Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Camber Fre Sep 28, 2012 12:37 am

Davs alle sammen navnet er Camber og jeg en lille is dæmon som søger nogle og emne med, men jeg har dog lidt krav til emnet.
Jeg har ikke de store ideer til plot, men alle ideer er velkommen

Krav:
Ikke de der små emner hvor der ikke sikker en dyt!
Vær kreativ tak!
Som sagt de tre først få emnet gratis så lad os se hvem der heldig x3

Eller tror jeg ikke der er andet
Camber
Camber
Newbie

ANTAL INDLÆG : 5

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Verya Fre Sep 28, 2012 7:33 am

Meh, jeg kan ikke love dig et kreativt emne hvor der sker en hel masse - for jeg har pt ingen idéer...
Dog er Verya en skør karakter, nok ikke lige den slags du plejer at tråde med, så det er vel et forsøg værd? ~
Verya
Verya
Newbie

ANTAL INDLÆG : 21

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Camber Fre Sep 28, 2012 9:02 am

Sure, nogle ideer til et sted?
Camber
Camber
Newbie

ANTAL INDLÆG : 5

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Verya Søn Okt 07, 2012 7:36 am

Jeg er rimelig åben - Xarzith er oplagt, siden det er der hvor Verya bor.
Verya
Verya
Newbie

ANTAL INDLÆG : 21

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Camber Man Nov 05, 2012 6:41 pm

Fint nok med mig :3
Camber
Camber
Newbie

ANTAL INDLÆG : 5

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Sajro Man Nov 05, 2012 7:51 pm

Jeg er også frisk på at emne med dig Camber. ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Camber Man Nov 05, 2012 11:46 pm

Super, nogle ideer plot og hvor skal det være?
Camber
Camber
Newbie

ANTAL INDLÆG : 5

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Sajro Man Nov 05, 2012 11:56 pm

Har ikke lige nogen ide til et plot. ^^'

Men tænkte om de kunne mødes et sted i Moxt?
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

De tre første der skriver for et gratis emne! Empty Sv: De tre første der skriver for et gratis emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum