Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
Åbningen på Halloween ballet! EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
Åbningen på Halloween ballet! EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
Åbningen på Halloween ballet! EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
Åbningen på Halloween ballet! EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
Åbningen på Halloween ballet! EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
Åbningen på Halloween ballet! EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
Åbningen på Halloween ballet! EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
Åbningen på Halloween ballet! EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
Åbningen på Halloween ballet! EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
Åbningen på Halloween ballet! EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

Åbningen på Halloween ballet!

Go down

Åbningen på Halloween ballet! Empty Åbningen på Halloween ballet!

Indlæg af Amaranth Fre Nov 02, 2012 7:50 am

Dette er Halloween ballet, som jeg håber, I alle sammen har ventet på i spænding.

Jeg har lige nogen ting at sige, før I kan gå i gang:

Dette er et åbent forum, hvor I kan svarer som I vil. Det vil sige, at I behøver ikke vente på, at alle andre har svaret. Så hvis I finder en person, I vil emne med herinde, kan I bare svarer, når den anden person har svaret. Dette gør dog, at det er smart at aftale med en person, hvis I vil emne sammen alene. Ellers kan I jo altid håbe på, at den anden fatter det.

I kan lave et privat forum, hvis det er dette i lyster.

Der kommer til at stå med rødt, når de forskellige arrangementer begynder [Mere kan læses i indlægget].

Der er blevet sendt indbydelser ud. Ikke kun til finere folk, men bare alle væsener generelt, som har en okay stand i samfundet. Dog er der mulighed for at snige sig forbi portvagterne, hvis man meget gerne vil ind. Eller kan man jo være den ekstra gæst, som nogen har fået lov til at tilføje.

Kongen er ikke så glad for, at andre væsner - udover menneskene - er blevet inviteret. Så hold venligst lav profil, hvis du er dette andet væsen.[/list]

Til sidst vil jeg håbe, I benytter jer af dette, og at I har det sjovt!


____________________________________________________________________________________________________________________________

Tid: 20:00
Sted: Xarzith - Kongehuset - Balsalen - Halloween ballet
Omgivelser: Masser af mennesker, udsmykning og mere kan læses i beskrivelsen.
Vejr: Der er køligt udenfor med en fuld måne. Det anbefales, at man har en jakke på, hvis man bevæger sig ud.

____________________________________________________________________________________________________________________________
Kongehusets hoveddør var konstant åbent og et blødt lys strømmede ud fra balsalens lokaler. En kø af personer stod udenfor og ventede på, at komme forbi de to vagter, som tjekkede festinvitationerne, samtidig med, at de tjekkede, man havde nogenlunde ordenligt tøj på, da grimt tøj eller ingen udklædning til dronningens halloween bal ikke gik. De to vagter var iklædt noget sort tøj og en lygte i den ene hånd, så de lignede portvagter. Deres ansigter var blevet malet i en hel lys farve, og på deres øjenlåg var der malet et ekstra øje, så man hele tiden vidste, at de ville se alt. Køerne foran hver vagt bevægede sig langsomt måske lidt for langsomt, som også kunne høres fra den summende mængde, men den bevægede sig dog. Folk kom væk fra kulden og det triste vej udenfor og flyttede sig ind i det pyntede lokale, hvor varmen bredte sig rundt på trods af de hårde stenmurer, som udgjorde slottets ydre.

Lyshårede skønheder med elegante englekostumer. Eksotiske gudinder med opsat brunt hår, som skabte det perfekte, vilde hår til deres forskellige dyrekostumer. Rødt hår påført diamantkæder, som udgjorde det perfekte brudebillede, og smukt, sort hår, som faldt perfekt ned på brunt hud, gjorde nogen af de forskellige personer, man kunne se inde i balsalen. Forskellige masker dækkede smukke ansigter. Alle ideer var en mulighed for en udklædning. Par, som udklædt sig som tidens største kærligsfigurere, dominerede altanerne på trods af den kolde vind, som svøbte sig om kongeslottet og den tilhørende have og labyrint. Den store dominerende labyrint var bygget af store høje hække, som gjorde det umuligt at se over og igennem. Få indgange og udgange var den eneste måde at komme ind og ud på, og hver af disse indgange var dækket til med spindelvæv. Over dem hang skilte, hvor der stod: ”Advarsel. Hvis du går ind i labyrinten er det på eget ansvar!” med bogstaver, som dryppede med en rød maling, som sagtens kunne ligne blod. Gigantiske, levende edderkopper var blevet slæbt derind nogle dage før, små edderkopper havde fået lov til at lave ægte edderkoppespind rundt omkring inde i labyrinten, og kryb kravlede rundt på jorden. Kun takket være de små borde med lygtere udenfor indgangene gjorde, at man kunne se noget i den ellers mørke labyrint. For på trods af alle de uhyggelige effekter, var labyrinten så stor, at man kunne komme ud for nogle bænke foran små søer og træer, hvor man kunne sidde og nyde månelyset genspejle de enkelte lysstråler.

Ballokalet var fyldt op til bristepunktet med diverse uhyggelige ting. I et hjørne stod en gigantisk, brun, vinget drage. Vingerne bredte sig ud under loftet i deres gylden brune nuance og ned fra enderne af den hang nogle lanterne, som bredte et rødligt lys og blødgjorde mørket, som ellers befandt sig under dragens store vinger. Dragens mørkebrun, takkede hale lå i en blød kurve og dannede ryglænet for et pudearrangement. Takkernes spidser var blevet filet en smule ned, så man ikke kunne skære sig på dem, og der var endda blevet påsat noget glimmer, som legede let med det røde skær fra lanternes lys. Inde mit i pudearrangementet stod et lille bord, hvor der var sat en flagermuslygte. Det sorte stel havde indskåret diverse ulve, flagermuse og kryb. Ved siden af lygten stod et fad med konfekt i røde, gule og grønne farver, som svagt blev oplyst af flagermuslygten. Dragens mund var åben, og de spidse tænder stod til skue. På trods af den ildevarslende indgang bar munden på noget af det lækreste holdkæftbolsjer i alle regnbuens farver. Inden i midten af bolsjerne var der en lille, sort klump af lakridspulver, som gæsterne kunne glæde sig til. Dragen så truende ud på trods af, at den var så død, som den kunne være.

Rundt omkring i lokalet hang spindelvæv ned fra det høje loft, hvor edderkopper havde fanget insekter i alle mulige afstøbninger. Over i det ene hjørne var endda blevet lagt noget, som kun kunne ligne en person indviklet i spindelvæv og med en stor kulsort, behåret drage bagved, ventende på, at væsken inde i personen skulle være parat til at blive drukket. Skeletborde stod rundt omkring i lokalet med alle de godter på, som hjertet kunne begære. Tjenere i triste, men interessante dragekostumer gik rundt med bakker, hvor alkohollens forskellige farver boblede på. Andre tjenere i zombiekostumer gik rundt med små fingermadder, der lignede diverse afhuggede lemmer, øjeæbler, insekter og urter. På det store guldpodie stod to kedler med blåt og grønt røg boblende op, så det dækkede hele gulvet. Dronningen kom frem bag det store røde tæppe, som hang på væggen bag podiet og dækkede et andet lokale, var hendes elegante guldsko gemt væk under den tykke røg. Hendes krop bar en kåbe med guld og hendes hår havde fået samme farve og make-uppen bar det samme. Hele hendes krop havde den samme guldfarve, som lige så godt kunne være ægte guld.

”Mine kæreste gæster,” startede dronningen med sin fantastiske stemme. ”Jeg vil byde jer hjertelig velkommen til mit lille halloween bal! Jeg må indrømme, at dette har været sjovt at stå for denne fantastiske udsmykning,” hendes blik gled rundt i lokalet, og hun bredte sine arme demonstrativt ud, så alle lagde mærke til de guldsmykkede vægge og de store røde tæpper, som hang ned fra dem. ”Slottet har været vendt på vrangen i disse uger op til. Indbydelser af blevet sendt ud, og jeg er glad for, at jeg har fået lov til at invitere jer alle sammen selv, og at I har takket ja til at komme.” Hendes blik gled rundt på personerne i lokalet, og hun smilede glad, ”Fantastiske personer fra nær og fjern er kommet langvejsfra for at komme til dette arrangement, og dette er jeg specielt glad for. Det er også dejligt at se, at I alle har taget jer tid til at finde en udklædning og/eller maske, hvilket hjælper dette bal i den rigtige retning.
Jeg vil påpege, at jeg har disponeret tid nogle arrangementer hen ad aftenen. Vi skal lave æblerov, her om 3 timer, altså klokken 23. En time efter det har jeg gemt nogle ting ude i labyrinten, som jeg gerne vil have, at I finder. Selvfølgelig må man beholde de ting, som man finder derude - og jeg bør nok påpege, at der er gemt mere end bare en ting ude i labyrinten, og de har kostet betydelige summer af penge.” Langsomt ebbede hende stemme ud,” Mange tak for opmærksomheden.” Hun bevægede sig en smule og gjorde klar til at gå ned fra det store podie, men stoppede igen op. ”Jeg mangler faktisk at sige en ting. I bunden af nogle af glassene er der gemt en lille genstand. Dog er der ikke mange, men der er nogen. Held og lykke!” Dronningen smilede venligt til alle sammen og bevægede sig langsomt ned fra scenen. Hendes blik fandt rundt i lokalet, og hun fik øje på sin mand. Hun havde været glad for, at hun fik lov for at stå for alt, og hun håbede på, at alle andre væsner, som ikke var mennesker, holdt lidt lav profil, især når kongen var der. Han ville nemlig ikke billige andre end mennesker til at komme. Men hun havde fundet dette påbud irriterende og inviteret alle, som hun nu fandt interessant.
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum