Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Lør Aug 25, 2012 11:06 pm

Ja nu når siden er blevet åbnet, tænker jeg at det vel er på sin plads at vi som brugere begynder at emne?

Så derfor vil jeg nu søge efter folk der har lyst til at emne med mig. ^^

Sajro, eller Sarosh, er en ung mand på omkring de tyve år halv varulv og halv engel. Det har givet ham en fysisk meget stærk krop, men hans agressivitet og selvkontrol er ikke ligefrem det bedste.

Lige nu har jeg ingen direkte ideer til polts jeg kan smide op her i emnet, men hvis der er nogen der gerne vil have et plot er jeg skam altid frisk på at finde et. ^^

Men dette er nok lige hvad jeg har at smide op til jer, og jeg håber i tager imod mit tilbud. ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 1:03 am

Det kommer da på et godt tidspunkt ^^ Men jeg vil da gerne, hvis vi kan finde en idé i fællesskab ^^
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 1:10 am

Vi kan jo altid prøve at finde på en ide sammen. ^^

Hvis du nu smider noget info om Amaranth, så kigger jeg på det og ser lidt på hvad vi kan komme frem til.

Hvordan lyder det?
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Skye Reynolds Søn Aug 26, 2012 1:13 am

Vil også gerne emne (: når jeg lige er blevet færdig med min egen karakter.
Skye Reynolds
Skye Reynolds
Admin

ANTAL INDLÆG : 165

https://dragonslayer.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 1:19 am

Det lyder helt fint for mig ^^
Men Amaranth, hun er halv engel og 1/4 menneske og 1/4 lyselver. Hun har altid været utrolig perfektionistisk og et stort konkurrence menneske, hvilket betyder, at hun ikke kan tåle hverken kritik eller en smule konkurrence uden at hun giver igen eller skal overbevise den anden person om, at hun faktisk kan klare det ^^ Men eller så er hun maler og fotograf o.O Mhm.. mere står inden under karakterskemaet, selvom jeg stadig er i gang med udseendet, men personligheden er da færdig, og der står jo noget i det ^^
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 1:36 am

Skye:
Det lyder godt, hvad med dig vil du gerne have vi finder et plot?

Amaranth:
Hmmm... Sajro kunne nok ikke være typen der rakkede ned på hende. Han kunne måske være typen der lagde vægt på andre ting end dem hun normalt så som gode ved sig selv. ^^
HAr hun egentligt nogle sider ved sig selv som hun ikke kan lide? Fordi det der passer bedst er nok at han ser det gode ved dem og fortæller hende det. ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Skye Reynolds Søn Aug 26, 2012 1:39 am

Eh Jeg stinker til plots! Vil hellere springe ud i det hele, og lige lærer vedkommendes skrivemåder, og karakteren bedre at kende, og derefter kan man finde på diverse idéer til et eller flere plots (:
Skye Reynolds
Skye Reynolds
Admin

ANTAL INDLÆG : 165

https://dragonslayer.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 1:46 am

Det er så i orden. ^^

Jeg kan godt lave, men så kommer der til at gå en del tid før jeg gør. ^^'
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 1:48 am

Hun kan vel egentlig ikke lide ved sig selv, at hun elsker naturen så meget, som hun gør. Og hun finder det også forfærdelig irriterende, at hun er så konkurrence præget, som hun er, da hun ikke synes, det passer ind i den ideelle kvinde ^^
Hun vil meget gerne være perfekt, og det, at hun ikke er det genere hende ^^
Og så er hun faktisk også irriteret på, at hun er en del menneske, hvilket gør, at hun skal bruge flere kræfter på at bruge sin evne, og giver også sin menneskedel, at hun ikke kan flyve xP
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:03 am

Nu er de jo begge to halv engel også, så det kan vel også godt bruges til et eller andet eller hvad?

Og så kan ingen af dem jo heller ikke flyve, så det er nok også et rimelig godt sted at tage udgangs punkt. ^^

Så måske er det mødet mellem to personer der er meget lig hinanden?
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 2:09 am

Ja, tænkte på samme måde ^^
Man kan jo udnytte, at de er halv engle ^^
Men jeg tror kun, at de genetisk er ens, da deres personligheder nok ikke er så ens igen ^^ Dette kunne måske vække Amaranth interesse om at se, hvor den forskellighed kom fra ? ^^
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:12 am

Det kunne måske godt tænkes, fordi Sajro er ikke ligefrem en der går meget op i at være perfekt... Måske en smule psykisk omkring at have selvkontrol, men det er alt. ^^'

Fysisk gør han slet ikke men det er nok mest fordi han fysisk er meget nær perfekt... ^^'
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Skye Reynolds Søn Aug 26, 2012 2:18 am

Sajro skrev:Det er så i orden. ^^

Jeg kan godt lave, men så kommer der til at gå en del tid før jeg gør. ^^'

Det må du skam meget gerne (:
Skye Reynolds
Skye Reynolds
Admin

ANTAL INDLÆG : 165

https://dragonslayer.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 2:21 am

Måske kunne vi også udnytte, at Sajro er drageridder og Amaranth hun er fotograf ^^ Måske kunne de møde hinanden, da hun har et job med at tage et billede af hans drage ^^
Ellers så kunne det også være på et tidspunkt, hvor hun er ude i naturen for at tage nogle billeder, og så hører hun nogle lyde imellem træerne og så ser hun dragen, som hun med det samme bliver fascineret af, da den jo er et storslået dyr ^^
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:24 am

Amaranth:
Det lyder faktisk som en god ide Amaranthe. ^^
jeg synes vi skal gå efter ideen med at de skal mødes fordi hun vil have nogle billeder af hans drage. ^^

Vil du lave emnet, imens jeg laver et emne til Skye?

SKye:
Noget bestemt sted eller har jeg frit slag?
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 2:36 am

Det kan jeg da godt ^^
Men de skal mødes bevidst for at hun skal have billeder af dragen - eller skal de bare tilfældigt mødes, hvor hun får øje på dragen, mens hun er ude at tage billeder i naturen? ^^ (Er nemmelig ligeglad :P) Og så kan jeg aldrig bestemme mig for, hvor det skal være henne ^^ Så hvis du har en idé til det, vil det være dejligt
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:41 am

Hvad med at det er noget hun ihvertfald gerne vil... Altså tage billeder af hans drage, så derfor tager hun bare hjem til hans hus? Der ligger i Moxt... Villed et ikke være passende? ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 2:48 am

Jo, det lyder super 8D Så begynder jeg bare at lave det ^^
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:49 am

Super. ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Amaranth Søn Aug 26, 2012 2:52 am

Men hvorhenne i Moxt er det, han bor ? o.O Altså Ocuir gaden eller dos strædet eller hvorhenne ? XD
(Jeg hader misforståelser, så undskyld jeg virker hjernedød xP) Men hun tager hjem til ham - uden at hun har en aftale om at tage billeder af dragen ikke ? ^^ Og så håber hun, at hun må 8D
Amaranth
Amaranth
Hjælpe Admin

ANTAL INDLÆG : 180

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Skye Reynolds Søn Aug 26, 2012 2:54 am

Der er frit valg på alle hylder.
Skye Reynolds
Skye Reynolds
Admin

ANTAL INDLÆG : 165

https://dragonslayer.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 2:59 am

Jeg tænker at han nok bor i på Dos-strædet. ^^

Ok Skye, så laver jeg emnet. ^^

Er der nogle krav nogen af jer har til længder?
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Skye Reynolds Søn Aug 26, 2012 3:11 am

Tror mig og Amaranth kan være enige om at det skal være lange svar, på minimum, 300 ord. eller helst der omkring
Skye Reynolds
Skye Reynolds
Admin

ANTAL INDLÆG : 165

https://dragonslayer.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 3:11 am

Ok. ^^
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sajro Søn Aug 26, 2012 3:46 am

Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner) Empty Sv: Ja det her er vel passende nu? (søgning af emner)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum