Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
endnu en aften EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
endnu en aften EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
endnu en aften EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
endnu en aften EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
endnu en aften EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
endnu en aften EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
endnu en aften EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
endnu en aften EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
endnu en aften EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
endnu en aften EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
endnu en aften EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
endnu en aften EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
endnu en aften EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
endnu en aften EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
endnu en aften EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

endnu en aften

2 deltagere

Go down

endnu en aften Empty endnu en aften

Indlæg af Jennifer Man Okt 01, 2012 1:17 am

Tid: Omking 23 tiden
Vejr: Stjerneklart og lunt
Sted: Kifel Diskotek
Omgivelser: En masse mennesker og væsner
________________________________________________________________________________
Så var det endelig blevet aften igen, og de fleste mennesker og væsner var taget i byen. Prøvede på at score hinanden, og spille kostbar.. eller drikke sig fuld, også glemme hele natten og de pinlige ting som de havde gjort. Det var jo bare et liv som de fleste unge mennesker og væsner levede, men det var vel også okay også selv om det ikke altid var rart. Ende i seng med nogen som man slet ikke kende, også næste morgen vågne op med noget som man skammer sig over.
Jennifer var nok en af de få som ikke levede dette liv, selv om hun var en ung kvinde. Hun havde bare ikke penge til det, og ville nok heller aldrig få nok penge til at leve lidt med druk næsten hver aften. Hun brugte mest af sine aftenener på at stjæle, og prøvede på at overleve så godt hun nu kunne. Hun var kriminel og gik under navnet Knightley, som var hendes efternavn og det navn de fleste kendte hende for.

Hun havde tidligere på dagen fået stjålet nogle smykker, og sølv bestik og havde fået solgt det. Det var derfor hun havde taget i byen, bare for at have det sjovt og ikke sidde alene på lejligheden.. den lejlighed, som hun snart ikke kunne kalde sit hjem længere. Hun havde vel bare brug for at komme ud og drikke, komme ud og glemme.. alt omkring hende.
Hun sad i et par stramme sorte bukser, en sort tøj og sin læderjakke.. et par gamle militærstøvler på sine fødder, som hun havde lagt op på bordet. Hun var ikke ligefrem en kvinde, hvis man kunne kalde piger det.. Hun brød sig ikke så meget om at gå i kjole, og brugte ikke noget makeup.. men hun var jo også naturlig smuk.
Hun havde en øl i sin ene hånd, mens hendes blik var rettet mod de dansede unge mennesker på dansegulvet.
Jennifer
Jennifer
Newbie

ANTAL INDLÆG : 29

Tilbage til toppen Go down

endnu en aften Empty Sv: endnu en aften

Indlæg af Sajro Man Okt 01, 2012 1:52 am

Sajro havde bevæget sig, ja nærmest fovildet sig ind på et diskotek. Det var slet ikke noget han normalt ville gøre, det var ikke hans kop te at gå i byen på den måde, men han tænkte bare at han lige havde brug for at slappe af, og lave noget andet end at hænge der hjemme, og det gjorde han egentligt heller ikke så meget, men det var bare på tide han kom ud med sig... Uden for huset og ud og møde nogle nye og fremmede folk. Han vidste bare ikke helt hvordan han skulle gribe det an sådan på en rigtig måde...

Han kiggede lidt rundt, og sad for sig selv ved et bor, og kiggede på de folk der dansede, men han kedede sig og kiggede ud på resten af rummet. Han lagde mærke til en kvinde der sad for sig selv også... Han gik stille og roligt over til hende...

''God aften... Nyder de at være alene, eller vil De tillade at jeg sætter mig og holder dem ved selskab?''

Han var selv iført et par jeans, og en hættetrøje. Den var af en stor størrelse egentligt, men stadig sad den glat på ham, men ikke stram. Den vidste lidt hans muskuløse krop frem...

''Undskyld jeg glemte at præsentere migselv for dem... Mit navn er Sarosh...''

Han smilede venligt til hende. Han havde det egentligt noget mere hyggeligt nu, allerede inden han var begyndt at snakke med hende rigtigt, der virkede bare mere interessant at snakke med en anden end at sidde alene over ved hans eget bord...

''Du ligner ikke en der er ude i byen sådan normalt?''
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

endnu en aften Empty Sv: endnu en aften

Indlæg af Jennifer Man Okt 01, 2012 2:36 am

Jennifer gjorde det som hun var bedst til, sidde alene og lade sine tanker køre rundt inde i hendes hoved. Hendes blik blev hurtigt vendt mod stemmen, så lød til at snakke til hende? Hun fik øje på en fyr som nok var få år ældre end hende, pæn det var han bestemt og lignede slet ikke en som burde være alene i byen. Mon han var en af de der fyre, som kom for sjovt hen og lag an på hen og gik tilbage til sine venner og grinte.
Hun så bare på ham med lidt køligt blik, som hun altid havde.. det var vel en af hendes måder at beskytte sig selv på "du er da velkommen" sagde hun og træk bare sine beskidte støvler ned på gulvet, og satte sin øl ned på bordet i stedet for. Hun havde nok aldrig været en af dem som var god til at snakke med folk, hun ville nok heller aldrig blive det "Sarosh" gentog hun for at smage på navnet, det var bare som om at når man selv sagde.. så huskede man det bare bedre.
"mit navn er Jennifer.. men bare kald mig Knightley, det er det de fleste gør" sagde hun og holde bare sit blik rettet mod ham, selv om gerne ville vende det mod dansegulvet og grine af folk inde i sig selv.
Hun rystede kort på hovedet, og fjernede en tot hår væk fra sit ansigt "nej, det er jeg bestemt ikke" sagde hun og viste ikke at man kunne se det så hurtigt, måske fordi de andre piger havde kjoler på? eller kunne man kalde det kjoler, når man både kunne se det ene og det andet.
"hvad med dig? tager du ofte her hen?" sagde hun og kunne godt se at det var rart at snakke med nogen, men det var bare svært med være kriminel med venner..
Jennifer
Jennifer
Newbie

ANTAL INDLÆG : 29

Tilbage til toppen Go down

endnu en aften Empty Sv: endnu en aften

Indlæg af Sajro Ons Okt 03, 2012 11:49 am

Han satte sig bare stille ned da hun sagde at hanv ar velkommen og han smielde venligt til hende samt bukkede let med hovedet for ehnde da han ikke vidste hvad han ellers lige skulle gøre overfor hende, og det var det der gav mest mening for ham i hans hoved når det kom til stykket af de muligheder han havde at gøre overfor hende.

''Ja det var det jeg sagde jeg hed.''

Han troede at hun havde sagt hans navn for at finde ud af om hun havde hørt rigtigt og det virekligt var det han sagde, og da hun gjorde sådan var han nød til at spørge om det var fordi hun kendte nogle med samme navn...

''Kender du da nogen der hedder Sarosh?''

Havde han vidste at det bare havde været for at smage på navnet havde han nok ikke spurgt om de ting han spurgte om men nu var det sådan at han jo ikke havde nogen mulighed for at læse tanker så han holdt sig bare til det med at gå efter hvad han vidste noget om istedet...

''Smukt navn... Både dit rigtige og det du kaldes.''

Han smielde venligt til hende mens han selv kiggede ud på de dansende folk engang imellem og hans stemme var konstant venlig og varm når han talte.

''Nej jeg er ikke så meget i byen, men i dag havde jeg bare brug for at slå mig løs og glemme hverdagens små problemer, bare slappe af og glemme alt det unødvendige...''

Han smielde stille til hende og han kendte ikke til at hun var kriminel.
Sajro
Sajro
Newbie

ANTAL INDLÆG : 146

Tilbage til toppen Go down

endnu en aften Empty Sv: endnu en aften

Indlæg af Jennifer Tors Okt 04, 2012 12:46 am

Hun stirrede bare lidt under ligt på ham, når han ligefrem bukkede med hovedet. De fleste havde nok bare sat sig ned, og begyndt at snakke om ting hun endelig ikke gad høre på. Hun var nok en af dem som bare satte sig ned, hun gjorde jo bare hvad der passede hende. Det var hun også bestemt tilfreds med at gøre, der var jo ingen der skulle bestemme over hende.
"flot navn.. eller hvad man nu siger" sagde hun og havde aldrig været en af de sociale typer, hun holde sig mest for sig selv. Det var da alligevel rart en gang imellem, at have nogen at snakke med.. så længe de ikke lærte en alt for kende, eller ville mødes igen og blive venner.
Hun rystede let på hovedet, hun kendte endelig ikke rigtigt nogen og det var der en grund til. Man kunne ikke være kriminel med venner, det ville bare gå galt.
"nej gør jeg ikke... har det bare med at sige navnet, for at huske det" sagde hun og viste ikke om det var skørt, men det var bare sådan hun var. Hun var jo heller ikke som alle andre, og ville nok heller aldrig blive det. Hun havde levet på gaden hele sit liv, og derfor havde hun lært at blive hård og skjule sine følelser.
"jamen jeg takker da.. tror jeg" sagde hun og alle andre havde nok smilet til ham, eller rødmet. Hun holde bare sit ansigt som det var, hun kunne ikke engang selv huske hvornår hun sidst havde smilet.
Hun holde alligevel sin opmærksomhed på ham, og nikkede en gang imellem "ja, så er vi da to" sagde hun og tog sin øl i sin hånd igen, og drak lidt mere af den "vil du have en?" spurgte hun om
Jennifer
Jennifer
Newbie

ANTAL INDLÆG : 29

Tilbage til toppen Go down

endnu en aften Empty Sv: endnu en aften

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum