Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Dragon Slayer
SIDEN ER NU ÅBEN!!

VI MANGLER KUN!

  • EN LILLE OVERRASKELSE VI HAR TIL JER BRUGERE


MEN DET SKAL IKKE HOLDE JER FRA AT TILMELDE JER, ELLER LOGGE PÅ, OG DERMED OGSÅ SKRIVE JERES KARAKTER SKEMA SÅ I KAN EMNE!

GOD FORNØJELSE!
Dragon Slayer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Staff
Admin
Skye Reynolds
Hjælpe Admin
Amaranth
Aknatuf
Redaktør
Su
Facebook Gruppe
Shortcuts
Regler

FaQ

Plot Historien

Racer

Nyheder

Faceclaim

Karakter Skema

Dusører
Seneste emner
» Karakter Skema
En stille aften EmptyLør Nov 17, 2012 11:57 am af Skye Reynolds

» Pictures of a dragon // Sajro
En stille aften EmptyTirs Nov 13, 2012 7:06 am af Amaranth

» A child in play *Emne Søgning*
En stille aften EmptySøn Nov 11, 2012 6:35 am af Auden

» Ja jeg søger, specielt i forhold til det nye Event. ^^
En stille aften EmptyOns Nov 07, 2012 2:32 am af Auden

» Looking for life
En stille aften EmptyTirs Nov 06, 2012 10:13 am af Auden

» Auden Archwood
En stille aften EmptyTirs Nov 06, 2012 10:02 am af Amaranth

» Hiding in the dark // Oliver G. Manors
En stille aften EmptyTirs Nov 06, 2012 4:21 am af Oliver G. Manors

» De tre første der skriver for et gratis emne!
En stille aften EmptyMan Nov 05, 2012 11:56 pm af Sajro

» Let's make history. (Emnesøgning)
En stille aften EmptyLør Nov 03, 2012 7:18 am af Erix

» Rokstavir
En stille aften EmptyLør Nov 03, 2012 12:29 am af Aknatuf

» QUIZ!
En stille aften EmptyFre Nov 02, 2012 9:48 am af Skye Reynolds

» Akna Nji Untuk
En stille aften EmptyFre Nov 02, 2012 7:59 am af Amaranth

» Åbningen på Halloween ballet!
En stille aften EmptyFre Nov 02, 2012 7:50 am af Amaranth

» Rokstavir - Konkurrence
En stille aften EmptyTors Nov 01, 2012 10:12 pm af Skye Reynolds

» Rokstavir - Event
En stille aften EmptyTors Nov 01, 2012 10:08 pm af Skye Reynolds

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Auden

Vores brugere har i alt skrevet 832 indlæg i 185 emner

En stille aften

Go down

En stille aften Empty En stille aften

Indlæg af Gæst Lør Sep 08, 2012 5:51 am

Tid: 23:45
Sted: Feldkari Kroen i Moxt
Omgivelser: Krostuen var halv fyldt, da Kira ankom.
Vejr: Udenfor - skyfrit og stjerneklart, solen gik ned en halv time tidligere. Indenfor - dejligt lunt.

Kira havde sat sig med et suk ved ildstedet - endnu en dag, hvor hun havde kedet sig gevaldigt i sin lejlighed. Hun var denne aften klædt i et par sorte bukser, sorte sko, grøn bluse som hang ned over skulderne og en sort top som gik om bag nakken. Hendes hår var samlet i en højt sat hestehale, hvilket total blottede hendes nakke og hals.
Hendes hud var en kraftigere farve end normalt, ligeledes var hendes øjne dybere mørkeblå og med kattens smalle propil, hendes kinder var også mere farvestrålende. Alt sammen skyldtes at hun kort tid forinden havde taget sin daglige blods dosis. Denne skønhed ville forsætte et par timer, inden den aftog - kort sagt som den altid gjore.
Der havde allerede været et par fyre, som havde prøvet at lokke hende med sig hjem - men hun havde pænt, men bestem bedet dem om at gå.


Sidst rettet af Kira Sarrasri Lør Sep 08, 2012 8:06 am, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Lør Sep 08, 2012 6:25 am

Selv om Mei-Mei Alice var tyve år, og derfor voksen, og gerne måtte drikke, så havde hun sådan set aldrig drukket alkohol, når hun havde sat inde på en kro. For det meste havde hun bare sat i et hjørne og snakket med spændende fremmede og spist et par gode måltider.
Det var utroligt spændende at være på en kro, og selvom den lille Mei-Mei, med sin lille statur (på grund af hendes dværggen) ofte, blev forvekslet med et barn. Det var egentligt morsomt, at folk aldrig tænkte over, om hun var en dværg, men det måtte jo være fordi hun var højere end dværge. Også selvom det ikke var mere end omkring de ti centimeter. Det var dog nok til, at hun følte sig som en kæmpe hjemme i Tundar.

Hun sad i et hjørne af kroen og flettede sit hår. Hendes normale frisure var blevet revet op i en kamp mod et par trolde tidligere på dagen. Det havde været lidt af et eventyr for hende og hun mærkede stadig adrenalinen i blodet og hvordan hendes hjerte bankede hurtigere end normalt. Et stort smil sad klistret til det lille, runde, fregnede ansigt og mellemrummet mellem hendes fortænder kom til syne under den skæve næse. Der var noget charmerende ved hendes uskyldighed.

Ved siden af hende på en anden lille træskammel lå hendes rygsæk og hendes sværdskede, hvori hendes fleuret lå. Hun lignede dog ikke ligefrem en fægter.
Hendes blik gled igennem kroen og faldt på en ung, sorthåret, smuk kvinde. Hun lagde hovedet lidt på skrå og hendes honningøjne lyste.
'Hun ligner ikke en, der plejer at være sådan nogen steder,' tænkte hun. Det var spændende, at se folk, der ikke passede ind i det typiske billede. Derfor rettede hun også en hel del opmærksomhed mod kvinden og prøvede at gennemskue hvad hun lavede der.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Lør Sep 08, 2012 8:13 am

Kira fornemmede at der var en som holde øje med hende, men inden hun nåede at kaste mere end et enkelt blik på kvinden, afbrød en kropige hende.
Hun bestilte en kande af kroens rødvin og en tallerken kødstuvning, som hun betalte med det samme. Kropigen smilede og svarede at det ville være klart om nogle få minutter.
Efter at kropigen var gået for at afgive hendes order, så Kira igen over på den kvinde, som deltelte hende en stor del opmærksomhed. Hendes katteagtige dybere mørkeblå øjne studerede kvinden, men fandt ingen tegn på at hun var vampyr - så hun gjore et tegn med den ene hånd, om at kvinden var velkommen ved hendes bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Lør Sep 08, 2012 12:53 pm

Hun fulgte kvindens bevægelser nøje. Hun blev ofte fascineret af kønt kvindfolk. Det var ikke med vilje, det var nu engang bare sådan hun var.
Ikke fordi, hun var utilfreds med sig selv. Tværdig mod var hun meget glad for sig eget udseende, ligegyldigt hvor klodset og barnligt hendes udseende så end var.

Hun så meget overrasket ud, da kvinden vinkede hende hen til sig. Hun bed sig lidt i underlæben, før hun rejste sig fra sit bord i hjørnet. Da hun stod i sin fulde højde var det tydeligt, hvor lille hun var. Dog var hun en smule højere end den gennemsnitslige dværg, og hendes krop var lige slå slank som en elvers. En smule nervøst og genert svingede hun rygsækken over den ene skulder og greb fat om sværdskeden, før hun gik hen imod den unge kvinde.
Hun bed sig lidt hårdere i læben, før hun satte sig ned ved siden af hende og lagde rygsækken igen.
"Hej," sagde hun, for at bryde den akavede tavshed. Men hendes stemme var rimelig usikker og det hjalp ikke ret meget. Hendes honninggyldne øjne søgte den unge kvindes og hendes charmerende uskyldighed farvede hendes udstråling ligeså meget som hendes kejtede usikkerhed.

Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Lør Sep 08, 2012 6:04 pm

Kira fulde kvinden imens hun rejste sig, gik igennem lokalet og satte sig. Kvinden så ud til at være af Dværgeslægt, samt et eller andet andet - som hun ikke kunne sætte fingeren på. Hun smilede, da kvinden usikkert brød tavsheden.
"Hej, Mit navn er Kira. Håber ikke min invitation var nærgående. Syndes bare at det kunne være hyggeligt at snakke med en." Kropigen kom tilbage med Vinkanden og et glas, som hun satte ved Kira. Derefter så hun på den anden kvinde.
"Kunne vi friste med noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Lør Sep 08, 2012 10:30 pm

Mei-Mei nikkede kort. Hun var ikke længere helt så genert og begyndte så småt at slappe af. Der var jo intet i vejen med, at man gerne ville have selskab på en kro. Og Mei-Mei var jo selv meget ligefrem, så hun så ikke skævt til kvinden, for at være det.
"Oh." Hendes fregner flyttede opad på ansigtet, da hendes mundvige trak sig ud i et smil. "Jamen selvfølgelig. Kommer du langvejs fra?" Hun var spændt over muligheden for at høre om nogen store eventyr. Det var måske altid bedre at opleve dem selv, men en god historie i ny og næ kunne virkelig vække ens eventyrlyst til et hungrende bæst.

"Jeg har ingen penge," sagde hun til kroservitricen og rystede på hovedet. I samme øjeblik rumlede hendes mave højlydt og hun skævede imod sin rygsæk, hvor hun havde både brød og lidt vildsvinekød. Men hun kunne selvfølgelig ikke tillade sig at spise det derinde. Folkene prøvede jo at drive en forretning. For syv sytten.
Hun så sig lidt omkring i kroen. I et hjørne sad en ældre herre og sov, og lidt længere henne sad en snusket fyr med en pige på hvert lår. Den lave summen af snak i kroen var så fredfyldt, det var helt utroligt.

Mei så op på den unge kvinde, der havde inviteret hende hen at sidde hos sig. Hendes store honningøjne lyste.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Lør Sep 08, 2012 10:47 pm

Kira grinede højt ved lyden af den rumlende mave.
"Jeg tror en gang kød eller grønssagsstuvning og noget at drikke vil gøre godt. Hva siger du? Jeg gir." Kropigen så på Kira, hvis øjne lyste bestemt. Kropigen gjore et par synkebevægelser og så igen på den anden kvinde med et lidt anstrængt smil.
Kira sukkede. *Nu kan jeg godt glemme alt om et arbejde her.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Lør Sep 08, 2012 11:29 pm

Hun så overrasket på pigen ved siden af hende og rystede så på hovedet. Men hun kunne dog ikke lade være med at smile over den utrolige gæstfrihed. Det var dejligt at se, nogen havde hjertet på rette sted og ville hjælpe rejsende, der ikke havde penge på lommen.
"Det skal du ikke tænke på. Virkelig." Hendes mave rumlede voldsomt igen og hun rømmede sig lidt, med et stenudtryk, som om hun håbede pigen ikke ville høre det. "Okay ... Så bare en lille smule." Hendes mave gjorde så forfærdelig ondt, og det ville jo også være uhøfligt at takke nej til gæstfriheden ... ikke? Det var i hvert fald sådan, hun retfærdiggjorde det over for sig selv.

"Du svarede ikke på mit spørgsmål før," sagde hun med et uskyldigt smil, mens hendes hænder rastløst pillede ved hendes trøje. Trøjen var tydeligvis i børnestørrelse og desuden også blevet syet i hånden. Sygningerne var klodsede men holdbare.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Søn Sep 09, 2012 12:19 am

Kira smilede.
"Jeg bor her i byen, og leder efter et job i nattetimerne." Hun fyldte glasset med rødvinen og nippede til det. Derefter så hun mere undersøgende på kvinden ved siden af sig og hendes øjne mere indgående.
"Men vil du ik være sød at fortælle den kære kropige hvad du ønsker at spise og drikke?" Et eller andet fik hendes vampyr-indstingt til at vågne. Men lige nu valgte hun at ignorere det, da det stadig var svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Man Sep 10, 2012 2:10 am

Mens hun undrede sig over, hvorfor pigen søgte et natjob, var hun et øjeblik blevet fraværende. Hurtigt blev hun knaldrød i hovedet og rømmede sig. Hun var ikke vant til at bestille mad på en kro, i det hele taget anede hun ikke, hvordan man skulle opfører sig inde i byen. Hun var en eventyrer! Hendes liv var meget anderledes end byfolks.
"Eh ... Oh ... Bare en kødstuvning. Ikke andet." Hun smilede til kropigen. Stadig rød i fjæset. Når hun var så rød var det svært at se alle de små fregner, der dækkede hendes ansigt og resten af hendes hud.

Hun vendte sig imod den unge kvinde igen, og farven i hendes ansigt begyndt så småt at aftage, til farven kun var der i hendes kinder og pande.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Man Sep 10, 2012 4:48 pm

Kiras øjne blev mere intense og forkuserede, da hun hurtigt lod blikket søge krostuen rundt. Henne ved bardisken fik hun kort øjenkontakt med en smuk ung mand. Han var høj, slank mørke brunt hår, bleg hudfarve - han smilede uden at afsløre sine tænder. Kiras øjne blev et sekund hårdt, og han så væk - for denne gang.
Hun vendte sig igen imod sin bordfælde og smilede.
"Undskyld mit korte fravær, syndes at jeg havde set noget. Men det var intet." Hun nippede igen til sin rødvin.
Kropigen kom tilbage med deres bestilte mad, og bag hende kom en anden med et glas - fyldt med en speciel rødlig væske. Pigen var en smule nervøs, da hun satte glasset.
"En hilsen fra herren ved bardisken." Kiras næse fangede duften fra glasset og hendes blik blev hårdt igen - hvorpå hun sendte en skuelen til manden, som øjebliklig trak sit tiltrækkende blik og smil til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Man Sep 10, 2012 9:03 pm

Mei-Mei så de kolde, hårde blikke, der blev fyret igennem rummet, som var de missiler. Hun lagde benene over kors og lænede sig lidt tilbage, mens hun anstrengt prøvede at se ud som om hun var afslappet og ikke havde lagt mærke til noget usædvanligt. Men Mei var nok den værste løgner og skuespiller der fandtes i hele verdenen.
Hun rømmede sig lidt og så bare på maden, der blev sat foran hende. Der var noget mystisk ved kropigens ansigt og den røde væske. Mei skævede mod hendes sidekammerat.
Hun havde forstået, at pigen - og muligvis også manden ved baren - var en vampyr. Det måtte være derfor, hun var så fascineret og tiltrukket af hende. Men hun var ikke bange. Den eneste grund til, at hun virkede så anstrengt, var faktisk, at hele situationen virkede så anspændt, på grund af de kolde blikke. I det øjeblik mindede hun virkelig om et barn, der var vidne til forældrenes skænderier.
"Kender du den fyr?" Hun tog gaflen og prikkede lidt til den kødstuvning, der var foran hende.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Tirs Sep 11, 2012 2:14 am

"Nej, jeg kender ikke fyren, men han er en af de typer man for alt i verden ikke vil møde en nat i en mørk gyde. Jeg er overbevist om at han er vampyr - enten på den ene eller anden måde." Hun skubbede glasset tilside, uden at se på det og nippede til sin rødvin i stedet. Hun så venligt på kvinden.
"Du skal ikke være bekymret. Han skal nok holde sig fra dette bord." Kiras øjne var ikke hårde, men nysgerrige.
"Undskyld hvis det er upassende.. Men tager jeg fejl, eller er du af dværge slægt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Mei-Mei Alice. Tirs Sep 11, 2012 6:30 am

Mei-Mei rynkede brynene. Hun havde ellers været overbevist om, at alle vampyrer var respektfulde væsener, også selvom de havde brug for blod. Der var jo ingen grund til at være barbare, for at få noget, man har brug for. Men hun ville ikke forsøge at gøre sig klog på den slags, hun hørte bare på kvinden, og skrev sig bag øret, at den slags typer ville man ikke møde en mørk nat ... Medmindre hun havde sin fleuret. Hun var ikke rigtig bange. Nok bare på vagt.

Hendes ansigt lyste op i et stort smil, da kvinden spurgte, om hun var af dværgslægt. Det var forfriskende ikke at blive forvekslet med et barn! Som hun gjorde alt, alt for tit ...
"Ja. Eller ... Min far er af dværgslægt. Min mor er ... var elver." Hun snakkede utroligt entusiastisk i starten, men da hun kom til delen om hendes mor dæmpedes hendes stemme meget pludseligt og hun så ned i kødstuvningen igen. Men kort efter rystede hun på hovedet og smilede svagt igen. Hun ønskede ikke at sidde og være deprimeret.
Mei-Mei Alice.
Mei-Mei Alice.
Newbie

ANTAL INDLÆG : 44

Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Gæst Tirs Sep 11, 2012 8:42 am

Kira smilede forstående.
"Jeg kender godt det med at være splittet imellem to folk. Min mor var menneske og min far skulle være en fuldblods vampyr, men jeg har aldrig kendt ham. Min mor opdragede mig indtil for nogle år siden, hvor hun døde." Kiras indstingt fortalte hende at hun havde taget fejl af fyren. Hun fornemmede hvordan han næsten lydløst kom hen ved siden af hende og snuste ind.
"Sikke en ilder skønhed, og med en snert af uskyld - det er næsten ikke til at stå imod." Kiras øjne rettedes direkte på ham og blev særdeles kolde, og hårde. Hendes stemme var ligeledes kold.
"Jeg er ikke din aften vær." Et eller andet i hendes øjne fik ham til at træde et par skridt tilbage.. Kira gættede på at det måtte være noget af hendes far, som skinede igennem. Fyren bukkede let.
"Jeg undskylder hvis jeg har generet en af slægten Valente." Kiras blik gik fra koldt og hårdt til nysgerrighed - men han var gået i retningen af døren ud til gaden. *Hvad mente han med det?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stille aften Empty Sv: En stille aften

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum